الأحد، 18 مارس 2018

قصه ترويض أميره البلاج الجزء السابع

اتمنى التوبه للجميع

قصص سادية

قصص جنسية سادية

قصص سكس ساديه

بعد ما مسحت كل القصص عرفت ان كل قصصى اتسرقت ونشروها ناس تانى عشان يضحكو على البنات ويضيعو شرفهم
ولهذا السبب ولهذا السبب فقط قررت انشر القصص تانى هنا علشان يعرفو مين صاحب القصص ويعرفو انو مبينامش مع حد علشان ميتضحكش عليهم ويتناكو من حراميه القصص
واشيل أنا ذنبهم
...
الجزء السابع
كنا فى الجزء اللى فات وقفنا عند المقطع دا


لسه مكانتش كملت الجمله

كنت انا مديت ايديا الإتنين على الفيونكتين اللى فوف كتافها شديتهم

وقعت البلوزه عالأرض بسرعه

راحت بحركه تلقائيه حطت إيديها على جسمها مكسوفه مع انها لابسه المايوه زى ما كنت متوقع

روحت قلعت بنطلونى بسرعه وطيت جبت التيشيرت بتاعى اللى كان واقع وراها وبحركه واحده وانا موطى بجيب التيشيرت شديت بنطلونها لتحت قلعتهولها ورفعتها من وراكها وشيلتها من بطنها على كتفى وانا بجيب بلوزتها اللى كانت وقعت تحتها

وحطيت كل الهدوم محشورين فى خشب الكرسى الشيزلونج علشان ميطيروش

و مشيت بيها وأنا شايلها داخل بيها جوا البحر

وهنكمل الروايه من هنا
.....
 وهى عماله تحرك رجليها بخوف وعماله تصرخ
.لا والنبييييييى بلاش لا لا
روحت شديت شويه بقبضه إيدى على وراكها عشان أحكم حركه جسمها وانا بطبطب بإيدى التانيه على طيزها وأقول
.إطمنى يا قطه انا عمرى ما أسببلك ضرر طول ما إنتى معايا إطمنى
ساعتها كنت فى البحر وصلت لإن وسطى كلو  لحد بطنى جوا البحر
بدأت أنزلها واحده واحده كأنى شايل طفله وبنزلها علشان أعرفها البحر لأول مره فى حياتها
وهى مرعووووبه وبتحاول تمسكنى عشان مانزلهاش الماء
وعماله تقول
.لا لا والنبيييييييييى
ابتسمت انا وانا بنزل رجليها فى الماء لحد ركبتيها وثبتت جسمها على كدا ثوانى عشان تحس دفئ الماء
أول ماحسيت تشنج خوف جسمها هدى بدأت أنزلها واحده واحده لحد ما وقفتها على رجليها على الأرض
وفجأه سمعتها بتقول بتلقائيه
.الله المايه حلوه أووووووووى
روحت مسكت دقنها بإيدى وعدلت وشها عشان عنيها تيجي فى عيونى وانا بقولها بنغمه صوت الهدوء الواثق
. كل ماتعرفينى أكتر هتثقى فيا أكتر وهتعرفى إنى عمرى مابكدب عليكى وعمرى ماهسببلك ضرر وهتبطلى خوف من أى حاجه وانتى معايا وهيكون خوفك الوحيد انك تتحرمى منى أو أغضب عليكى
( ملحوظه . الكلام دا تحديدا انا قولتو ل أى بنت عرفتها زمان كل واحده عرفتنى سمعت الكلام دا وكل واحده منهم فى يوم إعترفت إنى كان عندى حق وإنى كنت صادق فى كل حرف ومن هنا كانت الثقه الشديده فى نبرتى وأنا بقولها الكلام دا )
أول ما خلصت كلامى
مسكتها من ايدها ومشيت وانا ساحبها ورايا لحد ما الماء غطى كتافها
لقيتها بتقولى
.كفايه كدا عشان خاطرى انا مش بعرف أعوم
إستغربت من جملتها وقولتلها
طيب انتى واقفه عالأرض كدا تمام
قالتلى
.اه انا تمام
طلعت من جنبى نظاره غطس صغيره كنت زانقها فى الشورت
لبستها لأنى ماصدقت نزلت البحر
اديت للبنت ظهرى وأنا بقولها استمتعى يا قطه انا حواليكى مش هغيب عليكى وأخدت نفس عميق من الهواء النقى المنعش
وروحت نطيت اخدت غطس تححححت الماء وقدفت بإيدى مرتين وصلت ل رمل  قاع البحر وقعدت امشى واقدف تحت بإيدى ورجلى وامشى ل جوا فى الماء العميق وانا شبه لامس رمل القاع ب جسمى وانا بقدف لقدام ومع التحرك نحيه العمق كل ما الاقى الرمل بعد عنى اعرف ان العمق زاد اقدف لتحت اوصل للقاع واكمل لقدام وهكذا
بالطريقه دى بحب أغطس عشان استمتع بكل خليه بجسمى بماء البحر الجمييييييل
فضلت أبعد ابعد فى هدوء واستمتع بنشوه المساج الطبيعى
لحد ما حسيت الأوكجين فى رئتى بيقرب يخلص

وبدأت ساعتها أقدف بهدوء فى طريق سطح للماء
كام تقديفه  ولما حسيت انى قربت من السطح قدفت بإيديا تقديفه جامده طلعتنى فوق الماء بقوه طلعت نص جسمى مره واحده خارج الماء
ونزلت تانى بثقل جسمى بتأثير الجاذبيه وأنا باخد نفس جديد واقدف على سطح الماء تقديف العوم
ف أول ما جسمي نزل مرتاح على السطح كنت بدأت العوم لقدام
سمعت صوتها بتندهلى بصوت عالى
قلقت لحسن تكون خايفه من البحر بالليل فى الضلمه وإتكسفت تقولى
روحت لفيت جسمى بسرعه وقدفت ناحيتها أسرع
وبدأت أتحرك ناحيتها بقوه وانا بقول
.انا هنا جايلك
قعدت أعوم بسرعه لحد ماوصلتلها و وقفت قدامها والماء عمال ينزل من على رأسى وشعرى الناعم القصير وانا بقولها
.فيه حاجه؟!!!!
ف ردت عليا
انت غيبت عليا أوى واختفيت خالص ولما ظهرت لقيتك بعيييد خوفت يكون دا حد غيرك
ف ضحكت بصوت عالى على هبلها وأنا بقولها
هو فيه حد غيرنا هنا يا عبيطه
ومديت إيدى أطبطب على كتفها وهى بتقول ببرائه
.أنا عارفه بأه
لاحضت وانا بطبطب عليها انها لسه بتترعش شويه من الخوف وموطيه راسها لتحت فى حركه خوف كدا
روحت مسكت كتفها بإيدى
وبإيدى التانيه مسكت بيها شعرها من ورا شديتو لتحت سنه بسيطه إتوجعت وهى بتقول
.اااااه
وبتبص فى عيونى الحازمه
اول ما عينيها جت فى عيونى خففت شد شعرها علشان تركز معايا
وانا باصص فى عيونها بعمق و بقول
. بصى يا قطه هقولك كلمتين تحطيهم حلقه فى ودنك وتحفظيهم زى إسمك
ردت
.نعم
كملت كلامى وانا بقول كأنى مسمعتهاش
. انتى نزلتى من بيتك وجيتى لراجل اسمو طارق عشان تقابليه وفى اللحظه اللى نزلتى من بيتك عشان تجيلى وتحديدا اكتر فى اللحظه اللى وصلتيلى فيها انتى اصبحتى فى حمايا و أصبحتى مسؤوليتى مفيش حاجه تضرك ابدا بأمر الله وبحمايتو طول ما انا فيا نفس بتنفسو انتى مع راجل
(وعليت صوتى لأنى انفعلت انى حسيتها خايفه من حد وهى معايا ودا احساس انا ماحبوش)عليت صوتى وانا بقول
.   انا لو مش ناوى أحميكى واحافظ عليكى بكل اللى يقدرنى ربنا عليه من (عقل او حكمه او حسن تصرف او ذكاء او قوه أو حتى مكر ) مكنتش نزلتك من بيتكو فاهمه
البنت لقيتها تنحت جامد أوى وعينيها وسعت ب ذهول
وفجأه
إترمت براسها على صدرى وحضنتنى جامد أوى وهى عماله تتمتم بكلام كتير مسمعتوش كلو من صوت الأمواج لكن ميزت منو جمل بسيطه زى
. بحلم بيك من زمان  ...راجل اوى...محتاجالك اوى اوى...خلاص مصدقه ....إطمنت معاك
وكلام كتير كنت مش سامعو من صوت الموج الخفيف احيانا ومن قرب شفايفها من صدرى أحيانا ف صدرى كان يكتم صوتها
كانت حضنانى جامد أوووووى  كأنها لقيت كنز
وكانو دراعتى حرين لأن إيدى على كتفها و إيد على شعرها
ف لما حضنتنى حضنت جسمى و دراعاتى حرين فوق مش محضونين (ههههه حلوه محضونين دى اول مره اكتبها بالوصف دا وانا بكتب الكلمه حسيتها funny ههههه)
روحت لافف دراعاتى جامد حواليها وحضنتها أووووى علشان اطمنها أكتر
وأنا بقرب من ودنها وأوشوشها بهدوء
.  فهمتى الكلام اللى انا قولتو
ف ردت عليا
.فهمتو وعمرى ماهنساه ابدا
ف كملت كلامى وانا بقول
. دا مينفعش يتنسى لأنو قاعده أساسيه فى مبادئ حياتى سهل حد يقولها لكن محدش بينفذها لكن معايا انا يا قطه هتشوفى القواعد تنفيذ قبل ماتكون كلام
ردت عليا
.انا حاسه دا
ف رديت عليها
.تحبى تعرفى تفاصيل القاعده دى
بصتلى باستغراب من ان مبادئى قويه اوى كدا ومحدده لدرجه ان ليها شرح
بصتلى وقالت
. ياريت
ف رديت عليها
. الكلام اللى قولتو دا ينطبق عليكى بس طول ما انتى معايا فى مكان واحد وجايالى مخصوص انتى فى حمايا
لكن البنت لما تكون بتاعتى ملكى انا
بتنطبق عليها طول عمرها هى فى حمايه الله على إيدى بأمر الله سواء كانت معايا فى نفس المكان او فى مكان تانى طالما أقدر اوصلها مكانها هى بأمان بأمر الله
ف ردت البنت بسرعه وتلقائيه
. نفسى أوى اكون بتاعتك
ف بصتلها بإستغراب مكنتش متوقع الكلام يوصلنا  لإنها تقول كدا بالسرعه دى وهى لسه متعرفش ١ على مليون من مبادئى
لكنى عديت الإستغراب علشان أصارحها بحقيقه لأنى بحب الصراحه ف قولتلها
.بتاعتى دى معناها كبييييير أوى مش هتحصل ببساطه كدا انا مش زى الناس اللى بتشوفيهم فى الشارع دول
ردت بسرعه
. عارفه ومتأكده انك مش زى حد انت .....
قاطعتها وأنا بقول
. انتى لسه متعرفيش انا شديييييد جدا وصعب بمتلك كلللل حاجه حرفيا عقلك وتفكيرك وطريقه حياتك قبل جسمك ولازم عشان اقبل امتلكك اتأكد بجد انك فعلا محتاجالى أوى متقدريش تعيشى ابدا من غيرى ومستعده تعملى اي حاجه عشان ترضينى وأخليكى فعلا بتاعتى
ف ردت بسرعه
.عايزه فعلا اكون بتاعتك محتاجالك انا مش بتكلم وخلاص والله
بصيت فى عيونها وملامح وشها شوفت صدق حسيتها بتتكلم من قلبها
شوفت صدق بيتشاف فى العيون وملامح الوش وحركه الجسم (صدق من اللى مبيتحسش فى مكالمه تليفون ولا كلمات مكتوبه على الشات)
فكرت وانا باصص فى عيونها هل هى فعلا محتاجالى أوى كدا زى مابتقول
.......   لو محتاجالى للدرجه دى عمرى مهتخلى عنها وهقبلها جاريه ومش هسيبها إلا لو فى يوم حسيت ان علاقتى بيها هتسببلها ضرر   و  مش هتقدر تكون زوجتى لأسباب أسريه عندها أو إجتماعيه مثلا زى ما بيحصل أحيانا
فكرت فى الأفكار دى وأنا باصص فى عينيها وحاسس الصدق
لكن كنت منتظر أشوف من أفعالها اللى يثبت صدقها وإحتياجها بجد وبمجرد ما دا يحصل هقبلها جاريه عندى بجد
........  مع العلم انى لحد الوقت دا مكنتش لسه عملت قاعده شرط التضحيه لقبول الجاريه (الشرط اللى موجود فى تدوينه شروطى للى عايزه تكلمنى) ولكن فى القصه دى هتعرفو شرط التضحيه جه فى بالى ازاى فى أحداث القصه

فوقت من التفكير فجأه وقولتلها ب عفويه ومكنش قصدى أبدا ساعتها معنى تضحيه تحديدا انا كنت بتكلم عادى وأقول اللى جوايا ف قولت
.  اللى بيحتاج حد بجد بيبان على تصرفاتو وأفعالو وبيعمل أى حاجه عشان يرضيه ويثبت إنو فعلا محتاجه
ف ردت بسرعه جدا وبدون تفكير
. أنا هعمل أى حاجه فى الدنيا علشان ماخسركش أنا بجد ماصدقت لقيتك انا شايفاك حاسس ان كل تصرفاتك وتفكيرك دا عادى لكن بجد انا عارفه انت مش عادى كل تصرفاتك وتفكيرك دا كل حاجه فيك مش موجوده فى الزمن دا فعلا.
إبتسمت أنا  وأنا بطبطب عليها لأنى حسيتها ذكيه (فهمت حاجات كتير عنى من غير ما أقولها)
وصعبت عليا من كتر التراجيديه والحزن اللى وصلتلو ف حبيت أغير الموضوع
روحت قولتلها وأنا ببتسم
يتبع فى الجزء الثامن

مع تحياتى
               ماستر طارق
* الجزء اللى مكتوب تحت  هام جدا (محدث)حدثت  - *شرح الوصول لكل قصصى وتدويناتى - *و معلومات (الإتصال الشخصى )  - * وطريقه التعليق عالمدونه بأمان بدون ذكر أى بيانات عنك ( إقرأوه )  **
شرح مبسط للوصول الي كل تدويناتي وقصصي وشرح مبسط للتعامل  مع المدونه ( بعد التحديث )
 الشرح في آخر المنشور تحت
دا رقمى الجديد  نشرتو هنا زى موعدتكو
الطرق الجديده للتواصل معايا هى كالتالى
  للتواصل معى عبر viber
و للتواصل معى عبر whatsapp
و  للتواصل معى عبر line
و  للتواصل معى عبر imo
التواصل معى عبر أى منهم عن طريق نفس الرقم رقمى وهو 00201011692571
كدا ٤ طرق للتواصل معايا وكدا اظن انكو مش هتحتاجو تتواصلو معايا عبر facebook لأنى مقاطعو ومش هتواصل عليه مع حد لأن بيقفل حساباتى دايما فمش هعمل حساب عليه ولا اتواصل عليه تانى
 (وهو دا رقمى الشخصى بالمناسبه)
.............
---* طريقه التعليق على تدوينه من غير ما حد يعرف شخصيتك
اللي تعجبو تدوينه وعايز يعلق عليها بدون ما حد يعرف شخصيتو الحقيقيه يعمل التالى
بعد ماتقرى البوست أو القصه هتلاقي مكتوب تحتها
اضافه تعليق دوس عليها
هتفتحلك مربع تكتب فيه التعليق وتحتو مكتوب كلمه
التعليق بإسم
اختار منها الاسم اللي عايز يظهر قدام تعليقك
واكتب التعليق
وانشرو
---* شرح مبسط للوصول لكل قصصى وخواطرى
المدونه بها الان ما يزيد عن أعتقد 120 تدوينه
وستزداد التدوينات(الموضوعات)علي المدونه يوميا لأني سأكتب الجديد
(((((((((للوصول الي كل مواضيعي اتبع الآتي)))))))))
اذا كنت داخل من تليفون وعايز توصل لكل قصصى وتدويناتى إنزل فى آخر الصفحه اللى بتقرأها دى تحت هتلاقى كلمه ( عرض إصدار الويب ) دوس عليها
كدا هيظهرلك في الصفحه من فوق  أسماء تقسيمات أقسام المدونه إضغط على إسم القسم اللي انت عايزو (مثلا قسم قصصي السادية من مذكراتى) هيفتحلك صفحه فيها تدويناتى فى الموضوع دا وقصصى تحت بعض إضغط على اللى انت عايزو وإقرأه ولما تخلص قرائه كل التدوينات(القصص) اللى ظهرتلك فى الصفحه وعايز القصص اللي نزلتها قبل كدا إنزل فى آخر الصفحه تحت وإضغط على كلمه ( رسائل أقدم  )هيجبلك التدوينات اللي كتبتها قبل دى
مع ملاحظه ان كل قصه ليها أجزاء يعنى فى قسم القصص يفضل القرائه من الأقدم ثم الأحدث
أما باقى الأقسام فكل تدوينه بتكلم فيها عن موضوع مستقل بذاته يعنى يمكنكم قرائتها بأى ترتيب رغبتم فيه
 -لكن بردو  فى كل الحالات ظهور المدونه بشكلها الكامل و الأغاني اللي انا حاططها اللي هتشتغل وإنت بتقرأ كلامي مش هتشتغل الا
----لو انت داخل من لاب او كومبيوتر
كل دا هيكون ظاهر قدامك وواضح ومتنساش تدوس على كلمه(رسائل أقدم) في الصفحه من تحت علشان يجبلك باقي المواضيع
* وياريت المهتمين يقرأوا كل تدويناتي لأن كلها بتكمل قطعه مني *
ملحوظه نهائيه
لو قابلتم أى عيوب فنيه فى عرض المدونه بشكل إصدار الويب بسبب ان شاشه تليفونك صغيره خليك فى طريقه العرض العاديه دى ومتعملش عرض إصدار الويب مع ملاحظه ان كدا هتظهرلك كل التدوينات والقصص مختلطه ببعض من غير متتقسم حسب النوع إقرأ التدوينات (الموضوعات والقصص) اللى قدامك وكل ماتخلص التدوينات فى الصفحه اللى قدامك وعايز التدوينات والقصص اللى قبل كدا دوس السهم الصغير خالص اللى هتلاقيه في آخر الصفحه تحت هيجبلك التدوينات اللى قبلها
----كدا أكون شرحت شرح كامل وافى لكل حاجه فى المدونه و اقدر استخدم وقتى اللى مخصصو للمدونه فى نشر قصصى وخواطرى بدل ماكنت مضيعو فى تعديل الشرح كل شويه وتعديل طريقه عرض المدونه و عمل فيسبوك جديد كل مايتقفل القديم

      ------مع أفضل تمنياتى لكم جميعا-------

ليست هناك تعليقات: