السبت، 15 ديسمبر 2018

قصة ختان العاهرة ليندا مرتان

انا اسمى احتكام
واسم الشهرة ليندا 
صورة وانا لابسة الميكروجوب قصير بدون كيلوت وانا متطاهرة مرتين

وانا فتاة من حى شعبى فقير 
وانا فتاة لام تعمل بائعة متجولة
وانا فتاه عاهرة 
امارس الجنس مع طوب الارض
وانا عائلتى متخلفة ثقافيا وفقيرة
اهم شئ عندهم ختان البنات
وانا اتطاهرت مرتين
المرة الاولى قبل دخولى الجامعة 
حيث بعد انتهاء الامتحانات
طلبت منى امى خلع ملابسى كلها 
والجلوس على السرير ورفع رجلى لفوق علشان اتطاهر
وقعدت على السرير ورفعت رجلى لفوق
وجاءت امرئتان وامسكت رجلى بقوة
وجائت المطاهرة
وقالت لى خدى نفس جامد
وقامت باخراج موس حلاقة وبدات تطاهرنى
وكان الالم فظيعا وكان لا يطاق وكنت اصرخ بقوة
وتم وضع خرطوم وشاش فوقه
والخرطوم كان لنزول البول والحيض منه وانا متطاهرة
وبعد اسبوع شفيت الطهارة وتمت الشاش الشاش والخرطوم
ورايت كسى وكان تم قطع الجلدة فوق زنبورى وقطع شفايف كسى الجوانيه
كسى بعد طهارتى قبل دخول الجامعة وقطع الجلدة اللى فوق زنبورى و شفايف كسى الجوانيه
ولم تنتهى طهارتى لانه بعد ان تخرجت من الجامعة وذهبت للعمل كمضيفة فى فندق فى شرم الشيخ 
كنت ارتدى ميكروجوب بدون كيلوت
وهناك تعرفت على عشيقى وهو كان ينيكنى دايما

فقال لى طهارتك ناقصة المفروض يقطعوا ليكى الباقى 
وذهبت لامى وقلت لها ن طهارتى مش عجبانى ان عاوزة اقطع زنبورى وشفايفه البرانيه
وجاءت المطاهرة ومعها امرئتان 
وطلبت منها وضع بنج موضعى
فحقنت زنبورى وشفايفه البرانيه بست حقن بنج موضعى
واحضرت الموس وقطعت الزنبور والشفايف البرانيه
وتم وضع الخرطوم وفازلين طبى لمنع النزيف وشاش طبى لاصق فوقه
وبعد شهر تم ازالة الخرطوم
وكان اشفارى البرانيه قد التئمت والتحمت بعضها واصبح كسى مسدودا الا من  فتحة مكان الخرطوم الذى وضع لى لاتبول منه وانا متطاهرة
كسى بعد طهارتى للمرة الثانيه وقطع زنبورى كله وشفايفى الجوانيه 

ليست هناك تعليقات: