الأحد، 18 نوفمبر 2018

ختان كسى الملتهب غزير الافرازات

انا اسمى مايسه
وانا فتاة فاتنة
شبقة جنسيا
واعشق الجنس
ولى كس مفرط الشهوانية
حساس لاقل لمسة
اعشق دعك بشهوة فتنزل منى الافرازات الجنسية بغزارة من اقل لمسة
وانا لا البس كيلوت او بنطلون فهو يجعل كسى هائجا 
ولذلك اكفيت بارتداء ميكروجوب قصير بدون كيلوت
وفى مرة من المرات  قالت لى امى انها كانت عندها نفس المشكلة
والحاجة الى ريحتها هى الختان بس تتطاهر بضمير شوية وتشيل البظر والشفايف كلها
واتفقت مع امى على احضار طبيبة لختانى
وحضرت الطبيبة وجلس على السرير وفتحت رجلى وانا خالعة ملابسى وفتحت كسى لها
وقامت بوضع كريم مخدر موضعى
ثم حقن كسى بالمخدر الموضعى
وقامت باحضار مشرط كهربائى ومتوصل بجهاز  كى كهربائى
وقامت بقطع الزنبور كله
ثم الاشفار الجوانية
ولم تنزل اى نقطه واحدة
واندمل الجرح بعد الختان مباشرة
ولم تحدث اى الالام او اثار جانبية بعد الختان
واصبحت قادرة على ارتداء الكيلوت بعد ان كان كسى حساسا وشهوانيا جدا ولا استطيع ارتداء الكيلوت
وكان سنى وقت ختانى هو 26 سنة
كسى قبل ختانى وانا لم اكن ارتدى سوى الميكروجوب بدون كيلوت
كسى بعد ختانى وقص زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: