الاثنين، 15 يناير 2018

قصه ( ترويض أميره البلاج ) الجزء السادس

اتمنى التوبه للجميع

اتمنى التوبه للجميع

قصص سادية

قصص جنسية سادية

قصص سكس ساديه

بعد ما مسحت كل القصص عرفت ان كل قصصى اتسرقت ونشروها ناس تانى عشان يضحكو على البنات ويضيعو شرفهم
ولهذا السبب ولهذا السبب فقط قررت انشر القصص تانى هنا علشان يعرفو مين صاحب القصص ويعرفو انو مبينامش مع حد علشان ميتضحكش عليهم ويتناكو من حراميه القصص
واشيل أنا ذنبهم

قصه ( ترويض أميره البلاج ) الجزء السادس
كنا قد توقفنا فى الجزء الخامس عند هذا المقطع
..........
وإذا بجسدها كله ينتفض بين ذراعى فقد كانت تنتفض وترتعش ويتدفق
عسلها الدافئ بين وركيها من فرط الهياااااااااااج
وهي تصرخ صرخه مدويه لا يكسرها الا صوت موجات البحر الهادره المتكرره بانتظام لتشكل مع صوت صرختها سيمفونيه فجرت هياج رجولتى
وكانت هذه أول مره لتدفق عسلها بين ذراعى
.........
وسنكمل القصه باللغه العاميه كما طلب المتابعون
ف هيا بنا نبدأ
هههههه قصدي يلا نكمل
. . .
أكتر حاجه استغربتلها فى اللحظه دى إنها بان عليها جدا الإشباع والإرتخاء والدوخه من الحاجات البسيطه اللى حصلت بينا دى وبعد أول رعشه نشوه أورجازم توصلها
ودا غريب بالنسبه ل واحده كانت متجوزه ل مده مش قصيره
الحته دى تحديدا فهمتنى حاجات كتير أوى عن سطحيه و ضعف حياتها الجنسيه السابقه
وفى اللحظه دى صعبت عليا البنت أكتر لأن واضح انها لما قالت (انها اتظلمت لا فضلت بنت زى ماهى ولا اتجوزت وعاشت زى كل البنات)
واضح انها لما قالت كدا كانت تقصد كلامها حرفيا و ب صدق
تعاطفت معاها جدا
. و فى اللحظه دى قررت انى هاخدها واحده واحده و هسقيها الشهوه كلها لكن بالراحه و ب رحمه مرحله مرحله علشان متتعبش و هعاملها معامله الطفله البريئه ( و دا اللى هيخلى القصه دى مختلفه عن أى قصه نشرتها قبل كدا)
دا كلو كنت بفكر فيه و طلعت على وشى إبتسامه وأنا بقول ل نفسى بداخل عقلى ( هو أنا هخليكى بنتى ولا إييييييييه إيه الصدفه دى ) كل دا حصل وانا شاددها على جسمى معلق جسمها عليا لحد ما أعصابها المرتخيه ترتاح شويه وتقدر تجمع
لأنها كانت فاصله تماما وشها مدفون فى صدرى العريان السخن وأنفاسها ضعيفه متقطعه

بوستها بوسه خفيفه فى راسها

و بدأت اتأمل ملامحها ب صبر وانا بشوفها بتهدأ شويه شويه

لحد ما حسيتها بدأت تحس بالعالم من حواليها

بدأت أخفف من قبضه دراعاتى عليها وواحده واحده أسمح ل جسمها ينزل بالراحه لحد ما رجليها لمست الأرض

وفضلت ساندها

وهى متعلقه بدراعاتها فى كتافى خايفه تسيبنى لحسن تقع على الأرض

قولتلها

. إطمنى انا ماسكك

لقيتها بترفع عينيها تبص فى عيونى وهى بتقول بصوت يادوب كنت سامعو

. انا مستغربه انى مطمنه أوى كدا وانا معاك

كان جسمها بدأ يهدأ

وفى اللحظه دى حسيتها بين إيديا بتترعش من البرد

لأن بروده الجو زادت شويه علشان الفجر قرب

صعبت عليا

وأنا حاضنها قعدت ادور بعينى على التيشيرت بتاعى اللى كنت مغطيها بيه

لقيتو واقع على الأرض يظهر انو وقع لما اخدتها فى حضنى

وفجأه جت فى بالى فكره

التيشيرت مش كفايه علشان يدفيها الان

والجو برد لكن ماء البحر دافئ فى مصر فى التوقيت دا من السنه انا متأكد بحكم شغلى ومتأكد أكتر لأنى بنزل البحر دا فى المعاد دا من ساعه ما جيت هنا

حاولت اقرب جسمها منى اكتر علشان تاخد من دفا جسمى

وانا بقولها

.انتى عارفه انى باجى هنا اصلا علشان انزل البحر صح

كانت مستحليه الدفا بتاع جسمى وهى بتحاول تستخبى جوايا

وبتهز راسها وتقول بصوت متقطع من كتر ما سنانها بتخبط فى بعض من البرد

. أ    أ     أه

قولتلها

. تعالى ننزل البحر

اتنفضت بخوف وهي بتقول

. لا لا انا بردانه اوي مش قادره

طلعت منى ضحكه تلقائيه وانا بسحبها من إيدها ورايح ناحيه البحر وبقولها

.تعالى أوريكى حاجه متخافيش

جت ورايا وهى خايفه أكتر من البرد والبحر اللى هى فاكراه ثلج

أول ما قربنا من البحر

فضلت ماسك إيدها و وطيت قابلت موجه ناعمه ب كف ايدى التانيه اخدت منها شويه ماء

و وقفت تانى

وانا بقولها

. الماء دافى جدا حطي صباعك فى الماء اللى فى إيدى كدا

إترددت تردد بسيط وهى بتحط صباعها فى الماء

وبصتلى بصه شك لأنها من برد الجو على جسمها كلو مش قادره تتأكد من صباعها بس من حراره الماء

قولتلها بصى

وروحت منزل شويه ماء من كف إيدى على دراعى اللى ماسك إيدها

وهى بتبص بإستغراب وقبل ما استغرابها يروح وقعت شويه ماء على دراعها هى كمان

لقيتها استغربت أكتر وهى بتقول

.. ايه دا       معقول

ف رددت عليها

.      مشقولتلك الماء دافى  يلا ننزل البحر جسمك هيدفى

ف إترددت شويه وهى بتقول

.  بس الجو برد خايفه ولو قلعت البرد واحنا لوحدنا مينفع....

لسه مكانتش كملت الجمله

كنت انا مديت ايديا الإتنين على الفيونكتين اللى فوف كتافها شديتهم

وقعت البلوزه عالأرض بسرعه

راحت بحركه تلقائيه حطت إيديها على جسمها مكسوفه مع انها لابسه المايوه زى ما كنت متوقع

روحت قلعت بنطلونى بسرعه وطيت جبت التيشيرت بتاعى اللى كان واقع وراها وبحركه واحده وانا موطى بجيب التيشيرت شديت بنطلونها لتحت قلعتهولها ورفعتها من وراكها وشيلتها من بطنها على كتفى وانا بجيب بلوزتها اللى كانت وقعت تحتها

وحطيت كل الهدوم محشورين فى خشب الكرسى الشيزلونج علشان ميطيروش

و مشيت بيها وأنا شايلها داخل بيها جوا البحر

يتبع فى الجزء السابع
دا كان دا جزء تجريبى (ل عودتى للكتابه باللغه العاميه)

مع تحياتى
              ماستر طارق
* الجزء اللى مكتوب تحت  هام جدا (محدث)حدثت  - *شرح الوصول لكل قصصى وتدويناتى - *و معلومات (الإتصال الشخصى )  - * وطريقه التعليق عالمدونه بأمان بدون ذكر أى بيانات عنك ( إقرأوه )  **
شرح مبسط للوصول الي كل تدويناتي وقصصي وشرح مبسط للتعامل  مع المدونه ( بعد التحديث )
 الشرح في آخر المنشور تحت
دا رقمى الجديد  نشرتو هنا زى موعدتكو
الطرق الجديده للتواصل معايا هى كالتالى
  للتواصل معى عبر viber
و للتواصل معى عبر whatsapp
و  للتواصل معى عبر line
و  للتواصل معى عبر imo
التواصل معى عبر أى منهم عن طريق نفس الرقم رقمى وهو 00201011692571
كدا ٤ طرق للتواصل معايا وكدا اظن انكو مش هتحتاجو تتواصلو معايا عبر facebook لأنى مقاطعو ومش هتواصل عليه مع حد لأن بيقفل حساباتى دايما فمش هعمل حساب عليه ولا اتواصل عليه تانى
 (وهو دا رقمى الشخصى بالمناسبه)
.............
---* طريقه التعليق على تدوينه من غير ما حد يعرف شخصيتك
اللي تعجبو تدوينه وعايز يعلق عليها بدون ما حد يعرف شخصيتو الحقيقيه يعمل التالى
بعد ماتقرى البوست أو القصه هتلاقي مكتوب تحتها
اضافه تعليق دوس عليها
هتفتحلك مربع تكتب فيه التعليق وتحتو مكتوب كلمه
التعليق بإسم
اختار منها الاسم اللي عايز يظهر قدام تعليقك
واكتب التعليق
وانشرو
---* شرح مبسط للوصول لكل قصصى وخواطرى
المدونه بها الان ما يزيد عن أعتقد 120 تدوينه
وستزداد التدوينات(الموضوعات)علي المدونه يوميا لأني سأكتب الجديد
(((((((((للوصول الي كل مواضيعي اتبع الآتي)))))))))
اذا كنت داخل من تليفون وعايز توصل لكل قصصى وتدويناتى إنزل فى آخر الصفحه اللى بتقرأها دى تحت هتلاقى كلمه ( عرض إصدار الويب ) دوس عليها
كدا هيظهرلك في الصفحه من فوق  أسماء تقسيمات أقسام المدونه إضغط على إسم القسم اللي انت عايزو (مثلا قسم قصصي السادية من مذكراتى) هيفتحلك صفحه فيها تدويناتى فى الموضوع دا وقصصى تحت بعض إضغط على اللى انت عايزو وإقرأه ولما تخلص قرائه كل التدوينات(القصص) اللى ظهرتلك فى الصفحه وعايز القصص اللي نزلتها قبل كدا إنزل فى آخر الصفحه تحت وإضغط على كلمه ( رسائل أقدم  )هيجبلك التدوينات اللي كتبتها قبل دى
مع ملاحظه ان كل قصه ليها أجزاء يعنى فى قسم القصص يفضل القرائه من الأقدم ثم الأحدث
أما باقى الأقسام فكل تدوينه بتكلم فيها عن موضوع مستقل بذاته يعنى يمكنكم قرائتها بأى ترتيب رغبتم فيه
 -لكن بردو  فى كل الحالات ظهور المدونه بشكلها الكامل و الأغاني اللي انا حاططها اللي هتشتغل وإنت بتقرأ كلامي مش هتشتغل الا
----لو انت داخل من لاب او كومبيوتر
كل دا هيكون ظاهر قدامك وواضح ومتنساش تدوس على كلمه(رسائل أقدم) في الصفحه من تحت علشان يجبلك باقي المواضيع
* وياريت المهتمين يقرأوا كل تدويناتي لأن كلها بتكمل قطعه مني *
ملحوظه نهائيه
لو قابلتم أى عيوب فنيه فى عرض المدونه بشكل إصدار الويب بسبب ان شاشه تليفونك صغيره خليك فى طريقه العرض العاديه دى ومتعملش عرض إصدار الويب مع ملاحظه ان كدا هتظهرلك كل التدوينات والقصص مختلطه ببعض من غير متتقسم حسب النوع إقرأ التدوينات (الموضوعات والقصص) اللى قدامك وكل ماتخلص التدوينات فى الصفحه اللى قدامك وعايز التدوينات والقصص اللى قبل كدا دوس السهم الصغير خالص اللى هتلاقيه في آخر الصفحه تحت هيجبلك التدوينات اللى قبلها
----كدا أكون شرحت شرح كامل وافى لكل حاجه فى المدونه و اقدر استخدم وقتى اللى مخصصو للمدونه فى نشر قصصى وخواطرى بدل ماكنت مضيعو فى تعديل الشرح كل شويه وتعديل طريقه عرض المدونه و عمل فيسبوك جديد كل مايتقفل القديم

      ------مع أفضل تمنياتى لكم جميعا-------

ليست هناك تعليقات: