الثلاثاء، 28 أغسطس 2018

يوم ختانى ابن زوجة ابى ناكنى وانا طيزى عريانة قبل ختانى وهى وضحكت عليا وقالت انها هتعمللى ازالة شعر مش ختان

انا بنت فاشلة 
واسمى لميس 
انا فاشلة وصايعة
ومدمنة مخرات
وجنس
وابى وامى  متوفيان
واعيش مع زوجة ابى 
الذى توفى بعد زواجها
وهى امراءة فاجرة
علمتنى الدعارة
والمخدرات
وكل يوم امارس الجنس مع شباب اشكال والوان
وهى تقولى عيشى حياتك واتمتعى
الرجالة كلاب كل همهم ينطوا على الواحدة
وكل اللى بيحبوه هو طيزك وكسك وبذك
وكانت هى لسه  شابة 
وفى يوم فوجئت بها تجلس عارية على الكرسى
وهى فاشخة رجليها وكسها
وكان معها ثلاث ستات
وقلت لها انتوا بتعملوا ايه
قالت لى باركيلى هاتطاهر
وامسك كل سيدة ساق لها 
واخذت الثالثة مشرطا
وقامت بشد بظرها الى فوق
وضم شفايفها الى بعضها
ثم قامت السيدة بقطع بظرها وشفايفه
وما ان بدات طهرها حتى صرخت بقوة
من الم الطهارة
ثم وضع الشاش عليه
وكنت اقوم بوضع الجردل لها حتى تتبول فيه
وكانت تتبول من خرطوم موضوع فى كسها  حتى تتبول منه اثناء الختان
وبعد اسبوع شالت الشاش واصبحت كسها مختون بلا بظر واشفار
وكانت زوجة ابى هى من يحلق لى شعر كسى وهى تقوم بتف الشعر من جسمى باستخدام الشمع
وفى مرة من المرات كان عمرى 23 سنة
وكانت زوجة ابى تحلق لى شعرتى
وكانت ستزيل الشعر باستخدام الشمع
وقالت لى استانى الشمع خلص انا رايحة اشترى شمع من الصيدلية
وبينما انا اجلس نائمة  مستلقية نائمة على ظهرى 
وانا رافعة رجلى وفاتحة كسى علشان ازالة الشعر
رايت ابن زوجة ابى يدخل على
وكان عمره 14 سنة
وقام بخلع بنطلونه
وادخل زبه فى كسى وناكنى  بقوة
ثم بدا يدعك طيزى بقوة
وانا جسمى قايد نار من الشهوة
وظل يلحس بظرى واشفارى
وثم ذهب للحمام
وثم وانا جالسة فاشخة رجلى وكسى فوجئت  بزوجة ابى ومعها ثلاث سيدات
وامسكوا كل رجل بقوة
وجاءت الست اللى بتطاهر 
وشعرت بيدها وهى تشد بظرى بقوة وهى وشفايفه
وثم شعرت بالم قوى وكنت اصرخ  من الالم
وظللت اتطاهر لربع ساعة
وكنت اتبول وانا واقفة فى جردل وانا فاشخة رجلى وكان البول  يخرج من خرطوم طويل 
تم وضعه لاتبول منه وانا متطاهرة
وبعد اسبوعين فكت الممرضة الشاش
ورايت بظرى بعد طهارتى
وقد تم قطع بظرى واشفارى الجوانية والبرانية
وبعد ختانى اختلفت شعورى بالنشوة فبعد ان كان رجل واحد يكفى
اصبحت احتاج الى 5 او 6 رجال لكى اصل  الى الشعور بالنشوة الجنسية
صورة كسى المتطاهر وقد تم قطع زنبورى وشفايفه كلها

ليست هناك تعليقات: