الخميس، 19 أبريل 2018

قصه ترويض اميره البلاج الجزء الثامن

اتمنى التوبه للجميع

قصص سادية

قصص جنسية سادية

قصص سكس ساديه

بعد ما مسحت كل القصص عرفت ان كل قصصى اتسرقت ونشروها ناس تانى عشان يضحكو على البنات ويضيعو شرفهم
ولهذا السبب ولهذا السبب فقط قررت انشر القصص تانى هنا علشان يعرفو مين صاحب القصص ويعرفو انو مبينامش مع حد علشان ميتضحكش عليهم ويتناكو من حراميه القصص
واشيل أنا ذنبهم

هنكمل قصتنا من حيث توقفنا
وصعبت عليا من كتر التراجيديه والحزن اللى وصلتلو ف حبيت أغير الموضوع
روحت قولتلها وأنا ببتسم
طيب قوليلى بأه لابسالى مايوه وعملالى فيها بتعدى المانش على البلاج مبتعرفيش تعومى ازاى
راحت اتكسفت أوى فجأه وبصت لتحت وهى ب تكح
روحت أنا ضحكت وقولتلها
. خلاص متتكسفيش يا قطتى
طالما بتقولى انك محتاجالى اوى كدا ومستعده تعملى اى حاجه علشانى وسواء طلعتى صادقه أو كذابه انا هعلمك حاجه تفتكرينى بيها طول عمرك طالما انتى كدا كدا معايا من أول الليل ومش هنروح الا بالنهار
راحت ردت ب لهفه
. بجد هتعلمنى العوم انا مش مصدقه دا حتى بابا عمرو مفكر يعلمنى
صعبت عليا وإبتسمت إبتسامه حنونه وأنا بقولها إنتى بتقولى فعلا محتاجالى وهتكونى بكل كيانك ملكى لو انا قبلتك ودا عندى أهم من كل أحاسيس الدنيا  إنك تكونى مملوكه عندى دا إحساس حتى أهم وأكبر من إحساس أبوه أبوكى اللى واضح انو مكنش مهتم بالأبوه أساسا
وكملت كلامى ب حزم المرادى وأنا بقول
.خلاص كفايه رغى هنبدأ التعليم الآن
ف ردت ب قلق
. حاضر حاضر
(  طبعا مش هشرح تعليم العوم لأن دى حاجه ممكن تاخد جزئين وصف  لوحدها لكن المهم ان بعد سويعات قليله كانت اللحظه الحاسمه وقدرت لأول مره تقدف بإيديها ورجليها وتتحرك أمتار ل قدام لوحدها ودى أهم لحظه ل أى حد بيتعلم العوم انو يكسر الحاجز النفسى ويتأكد ويحس ان الماء شالو وانو اتحرك عالسطح امتار من غير مساعده حد وساعتها بيقدر يعوم بعد كدا ببساطه)
وأهم نقطه هنا لا يمكن انساها
هى اللحظه اللى عامت فيها لحد ما وصلتلى وكان نور النهار طلع وصلتلى وهى عايمه بسررررررعه وكأنها مش مصدقه نفسها كل ما تقرب منى وأول ما وصلتلى وأنا فاتحلها دراعاتى وهى بتبصلى وتقدف بإيديها الرقيقه فى الماء روحت قربت إيدى منها راحت مسكت دراعى وهى بتشدو و وقفت قدامى وهى بتبصل  نظره ذهول وسعاده رهيبه مختلطين وهى عماله تقول انا بعوم انا بعوم انت خليتنى اعووووووم انت انت انت وفجأه اترمت فى حضنى و وشها مرسوم عليه السعاده الكبيييييييره
سعاده البرائه
( فرحه الطفله اللى أخيرا لقيت سيدها
راجلها اللى هيعوضها عن سنين الحرمان
ويريحها من مسؤوليه انها تمثل دايما انها قويه علشان تحمى نفسها من الناس  لأن مفيش حد يحميها
اللى هيعوضها عن أبوها ب حنانو ويعلمها كللللللل حاجه
راجلها اللى هتكون بيه قويه قوه حقيقيه مش زى القوه المصطنعه اللى كانت بتحاول تمثلها قدام الناس قوه حقيقيه لأنها وأخيرا لقيت راجلها اللى  بيمدها ب قوه منو قدام كلللل الناس قوه تخليها قادره على كل الناس و ضعيفه ذليله محتاجه قدامو هو بس
لقيت راجلها اللى هيعرف امتى يدلعها وإمتى يعاقبها علشان يطلع احسن ما فيها بدل أهلها اللى دلعوها زياده بطريقه غلط وفى وقت غلط ووصلوها ب دا للضعف  ورموها فى تيارات الحياه بطريقه غلط وفى وقت غلط وبحسابات ماديه تافهه وصلتها ل قمه التوهان وعدم الإحساس بأى حلاوه للدنيا او حمايه منها )
اترمت فى حضنى بقوه
وانا بقولها
. اه يا قطه انتى الان بتعومى ههههههه بس القطط مش بتعرف تعوم انتى بتعومى الآن أشطر من الكلبه
وقعدت أضحك ضحكتى المميزه وأنا بفكر انها لسه معرفتش يعنى ايه تكون كلبتى مش فاهماها ومش عارفه لذه إحساسها الكلمه دى

حسيت بيها بتدفن جسمها جوا ضلوعى بكل قوتها
حبيت إحساسى ب برائتها وطفوله قلبها وإحتياجها ليا (ودى أكتر حاجات بعشقها فى الأنثى)
من كتر استمتاعى بالإحساس
روحت لفيت دراعاتى حواليها وضميتها جااااااااااامد


عصرتها بين ضلوعى وانا سامع منها تنهيده  متعه وجع الإعتصار

ونزلت ب شفايفى هجمت على شفايفها الورديه أخدت شفتها اللى تحت بسنانى شديتهم شده خفيفه لحد ما سلمتها من سنانى لشفايفى ومصيتها أوووووى

و حبيت طعمها روحت طلعت لسانى دخلتو جوا العب بيه في لسانها وأغمسو فى بلل ريقها لحد مايتملى ريق وآخدو وا بقى أشربو
ومن جمال لذه طعمو شخرت خخخخخخخخخخ جامد وانا بمسك شعرها الملفوف بإيدى جاااااامد واحشر لسانى جواها تانى لآخرو العب فى لسانها وهى بتترعش وكسها بيجيب من منظرى وهياجها على شخرتى (كانت بتهيج جااااااامد على شخرتى و معظم الجوارى اللى امتلكتهم فى حياتى كانو بيجيبوهم من صوت شخرتى وشكلها )

قعدت اداعب لسانها ب لسانى أهيجها أكتر وأكتر وأجرررررى ريقها علشان عايز ريقها يغرق لسانى عشان اشرب منو وأستمتع بطعمو أكتر
وأخدت لسانى الغرقان مصيتو وشربت ريقها
وشديت شعرها أكتر ف فتحت بقها لا اراديا
وانا بمد شفايفى جوا بقها مسكت بيهم لسانها ومصيتو جااااامد أخدتو كلو جوا بقى اشرب منو براحتى واستمتع ب دفاه ونعومتو على لسانى السخن الخشن اللى بيدلك لسانها جوا بقى
وهى عماله تتنهد وتتأوه وتضمنى ليها أكتر وأكتر
وزبرى موللللللع واقف عالآخر وانا باعد بوسطى عنها شويه عشان ميدخلش كسها واخد معاه قماش الشورت المبلول بتاعى ويفشخ كلوت المايوه بتاعها يبعدو

باعد ب وسطى ومقرب ب صدرى عاصر بزازها على صدرى وضاغط ضلوعها طول الوقت
وبدأت هى الآن تتحرر من كسوفها من كتر هيجانها وتقرب ب وسطها نحيه وسطى بتقرب كسها من زبرى
روحت
شديت شعرها ل ورا جامد شويه
وبإيدى التانيه مسكت كلوت المايوه بتاعها من ورا من فوق وشديتو لورا جاااااااامد وانا بشخر شخره حزم عشان ابعد وسطها عن زبرى
شديت الكلوت أووووى عصر كسها وزمبورها جامد
صرخت صرخه فى اللحظه اللى كان جسمها كلو بيتنفض فى إيدى نفض جامد وكسها عمال يحلب وأعصابها كلها راحت ورجليها سابت بتتنفض بجنون
وأنا شايلها بس من شعرها ومن كلوتها من ورا وهى بين النوم والصحيان فى لذه غامره مجنونه مش حاسه بأى حاجه غير الهيجاااااان وبس
فضلنا كدا شويه وانا بتأمل ملامحها واستمتع بصوت صراخ الأورجازم بتاعها اللى بيولع زبرى اكتر وأكتر
كان زبرى شادد واقف على آخرو لما بدأت هى تستجمع أعصابها وتفوق
روحت سبتها تقف معدوله وهى دايخه حاجه بسيطه
روحت حضنتها بالراحه وانا بطبطب على ظهرها وأوشوشها فى ودنها
. إصبرى يا قطه انا لسه معملتش حاجه انا بس لسه بتعرف على جسمك و قدرتك واحده واحده هعوضك عن كللللل يوم وحش قابلتيه فى حياتك وعن كل لحظه حرمان

وفجأه مسكت بزها بإيدى عصرتو جاااااامد وهى بتصوت
.اااااااااااااااه
روحت هجمت ببقى على شفايفها اخدت لساتها ارضعو وأكتم صراخها جوا صدرى وانا عمال ادلك بزها أكتر وأكتر من فوق ال مايوه
حلماتها وقفت اوى وبانت تحت المايوه
ومسكت بصوابعى الحلمه ادلكها جامد وأفركها بصوابعى
وأفرك اكتر وأكتر
وهى بتقول بصوت كلو شهوه
.محتاجالك ارجوووووووك ابوس رجلك
(كلمه ابوس رجلك دى عجبتنى اوى وعرفت انها ماشيه فى الطريق الصح لكن محبيتش الإستعجال)
سيبتها و رجعت خطوه ل ورا وأنا حاطط إيدى على كتفها عشان متجيش ورايا وتقرب  و بقولها
.. لو محتاجالى بجد لازم تتعبى علشان أرضى عنك وأقبلك فى خدمه متعتى
قالت
..حاضر حاضر هعمل أىىىى حاجه بجد علشان أخليك مبسوط وراضى هخدمك بكل امكاناتى هديك كل حاجه احتكم عليها المهم تتبسط وماتحرمنيش منك انا ماصدقت لقيتك ( تنويه تانى لحد اللحظه دى مكنتش قررت أعمل شرط تضحيه البنت تعملها علشان اقبلها فى خدمتى والبنت دى هى اللى ادتلى الفكره هتعرفو ازاى ادتهالى فى الأحداث الجايه)
روحت قولتلها
.هشوف هتعملى ايه عشان سعادتى كل الكلام اللي قولتيه حلو لكن كلام هشوف يا قطه هشوف
راحت ردت بسرعه
.هتشوف والله هتشوف
قالتها وهى بتحاول تقرب منى لأن جسمها مولع ومش قادره تستحمل

روحت قولتلها
لو محتاجه تلمسى جسمى هعوم تعالى عومى ورايا ولما توصليلى هيحصل
وروحت فردت جسمى على الماء مع دفعه من رجلى بعيد وبدأت أعوم
راحت نطت فى الماء زى المجنونه وقعدت تعوم بسرعه وعنف جااااامد
وانا عايم اسرع منها بمجهود أقل لأنى ب عوم لكن هى لسه متعلمه الان انا بشجعها تعوم لكن فرق الخبره مخليها تعمل مجهود أكبر
انا عايم وببص عليها ورايا عشان اطمن عليها وهى عماله تقدف بجنون محتاجلى بجد
وفجأه

سمعت صرختها روحت وقفت بسرعه وبصيت عليها
لقيتها بطلت عوم و مش طايله الأرض علشان تقف شكلها موجوعه بجد ومش قادره بتغطس وتقاوم بإيديها تطلع تاخد نفس وتغطس
روحت عومت بأقطى سرعه زى السهم ناحيتها مسكتاه بإيدي وحطيت دراعى تحت باطها وعومت ناحيه الشط ساحبها معايا وانا باسألها
.فيه ايه؟!!!!!!
قالت رجلى بتوجعنى شاده أوي
(واضح انها عشان عامت فجأه و بعنف من الاحتياج وهى مش متعوده على العوم جالها شد عضلى)
كنت ساعتها وصلتها ل حته الماء فيها يوصل ل صدرها
روحت وقفتها
ووقفت قدامها
ومسكت وركها المتشنج  من الشد
رفعتو لفوق بالراحه
بقت رجلها مفروده فى وضع أفقى و قدمها فى ايدى
مسكت صوابع رجلها ب كف ايدى وتنيتهم لورا وانا فارد رجلها عالآخر ومثبتها على كدا
وبإيدى التانيه ماسك ايدها علشان متقعش على ظهرها
وانا بكلمها واطمنها
.هتخف يا قطه اطمنى ثوانى بس سيبى نفسك ليا وإطمنى

ثبتها على كدا ثوانى
بعد شويه رجلها فكت وملامح وشها ارتاحت
روحت نزلت رجلها
وقربت منها
ونزلت ايدى تحت الماء أدلكلها عضله وركها بالراحه من ورا
ولفيت وقفت وراها
وانا بدلك وركها ب إيدى
قولتلها
.افتحى رجليكى
وبدأت ادلك وركها من ورا وادخل بإيدى بين وراكها ادلك بين وراكها
و واحده واحده
بدأت احط ايدى على اول وركها فوق مع اخر المايوه
ايدى بترلك طرف كسها من بعيد مع وركها جوا بالراحه
وهى تنفسها بيزيد
.ااااااااااه
.اااااااااااااااااااه
.أمممممممممممممم
.حححححححححححححح
وانا بدلك اكتر و واقف وراها حاضنها بإيدى التانيه من عند بزازها شاددها بدراعى اوى عاصر ب دراعى بزازها ومقرب شفايفى من ودنها بتنفس عليها انفاس شهوتى السخنه واشخر
.خخخخخخخخ هفشخ كس امك هخليكى لبوتى وخدامه زبرى
اول ما سمعت كلامى صرخت
.ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههه
وشهوتها عماله تعلا وانا حريص أخليها متجيبش لسه
وانا بقولها فى ودنها بصوتى الحازم الخشن
. من اللحظه دى متلمسيش جسمك إلا ب إذنى ولا تجيبيهم إلا بأمرى أنا
يتبع فى الجزء التاسع

مع تحياتى
               ماستر طارق


* الجزء اللى مكتوب تحت  هام جدا (محدث)حدثت  - *شرح الوصول لكل قصصى وتدويناتى - *و معلومات (الإتصال الشخصى )  - * وطريقه التعليق عالمدونه بأمان بدون ذكر أى بيانات عنك ( إقرأوه )  **
شرح مبسط للوصول الي كل تدويناتي وقصصي وشرح مبسط للتعامل  مع المدونه ( بعد التحديث )
 الشرح في آخر المنشور تحت
دا رقمى الجديد  نشرتو هنا زى موعدتكو
الطرق الجديده للتواصل معايا هى كالتالى
  للتواصل معى عبر viber
و للتواصل معى عبر whatsapp
و  للتواصل معى عبر line
و  للتواصل معى عبر imo
التواصل معى عبر أى منهم عن طريق نفس الرقم رقمى وهو 00201011692571
كدا ٤ طرق للتواصل معايا وكدا اظن انكو مش هتحتاجو تتواصلو معايا عبر facebook لأنى مقاطعو ومش هتواصل عليه مع حد لأن بيقفل حساباتى دايما فمش هعمل حساب عليه ولا اتواصل عليه تانى
 (وهو دا رقمى الشخصى بالمناسبه)
.............
---* طريقه التعليق على تدوينه من غير ما حد يعرف شخصيتك
اللي تعجبو تدوينه وعايز يعلق عليها بدون ما حد يعرف شخصيتو الحقيقيه يعمل التالى
بعد ماتقرى البوست أو القصه هتلاقي مكتوب تحتها
اضافه تعليق دوس عليها
هتفتحلك مربع تكتب فيه التعليق وتحتو مكتوب كلمه
التعليق بإسم
اختار منها الاسم اللي عايز يظهر قدام تعليقك
واكتب التعليق
وانشرو
---* شرح مبسط للوصول لكل قصصى وخواطرى
المدونه بها الان ما يزيد عن أعتقد 120 تدوينه
وستزداد التدوينات(الموضوعات)علي المدونه يوميا لأني سأكتب الجديد
(((((((((للوصول الي كل مواضيعي اتبع الآتي)))))))))
اذا كنت داخل من تليفون وعايز توصل لكل قصصى وتدويناتى إنزل فى آخر الصفحه اللى بتقرأها دى تحت هتلاقى كلمه ( عرض إصدار الويب ) دوس عليها
كدا هيظهرلك في الصفحه من فوق  أسماء تقسيمات أقسام المدونه إضغط على إسم القسم اللي انت عايزو (مثلا قسم قصصي السادية من مذكراتى) هيفتحلك صفحه فيها تدويناتى فى الموضوع دا وقصصى تحت بعض إضغط على اللى انت عايزو وإقرأه ولما تخلص قرائه كل التدوينات(القصص) اللى ظهرتلك فى الصفحه وعايز القصص اللي نزلتها قبل كدا إنزل فى آخر الصفحه تحت وإضغط على كلمه ( رسائل أقدم  )هيجبلك التدوينات اللي كتبتها قبل دى
مع ملاحظه ان كل قصه ليها أجزاء يعنى فى قسم القصص يفضل القرائه من الأقدم ثم الأحدث
أما باقى الأقسام فكل تدوينه بتكلم فيها عن موضوع مستقل بذاته يعنى يمكنكم قرائتها بأى ترتيب رغبتم فيه
 -لكن بردو  فى كل الحالات ظهور المدونه بشكلها الكامل و الأغاني اللي انا حاططها اللي هتشتغل وإنت بتقرأ كلامي مش هتشتغل الا
----لو انت داخل من لاب او كومبيوتر
كل دا هيكون ظاهر قدامك وواضح ومتنساش تدوس على كلمه(رسائل أقدم) في الصفحه من تحت علشان يجبلك باقي المواضيع
* وياريت المهتمين يقرأوا كل تدويناتي لأن كلها بتكمل قطعه مني *
ملحوظه نهائيه
لو قابلتم أى عيوب فنيه فى عرض المدونه بشكل إصدار الويب بسبب ان شاشه تليفونك صغيره خليك فى طريقه العرض العاديه دى ومتعملش عرض إصدار الويب مع ملاحظه ان كدا هتظهرلك كل التدوينات والقصص مختلطه ببعض من غير متتقسم حسب النوع إقرأ التدوينات (الموضوعات والقصص) اللى قدامك وكل ماتخلص التدوينات فى الصفحه اللى قدامك وعايز التدوينات والقصص اللى قبل كدا دوس السهم الصغير خالص اللى هتلاقيه في آخر الصفحه تحت هيجبلك التدوينات اللى قبلها
----كدا أكون شرحت شرح كامل وافى لكل حاجه فى المدونه و اقدر استخدم وقتى اللى مخصصو للمدونه فى نشر قصصى وخواطرى بدل ماكنت مضيعو فى تعديل الشرح كل شويه وتعديل طريقه عرض المدونه و عمل فيسبوك جديد كل مايتقفل القديم

      ------مع أفضل تمنياتى لكم جميعا-------

ليست هناك تعليقات: