الخميس، 23 فبراير 2017

احب الزب الاسود الكبير


طول عمري من وانا في المدرسة بتفرج علي افلام للزب الاسود و بشوف البطلة مكيفه ازاي و مفشوخة ازاي من الزب الاسود الكبير الطويل و بيبقي نفسي اوي اكون مكانهم و ادوق حلاوه الزب الاسود، مع الوقت بقيت فعلا احب الزب الاسود و ادور عليه في وسط الناس و اما اشوف راجل اسود افضل افكر ازاي ممكن ينكني و حتي بعد اما امشي بفضل طول اليوم ميغبش عن بالي ابدا و افضل احلم بي لحد ما ادخل السرير و افضل العب في جسمي كله و اجبهم لحد ما انام من التعب. فضلت كده كتير و انا في تالت سنة جامعة اتعرفت علي بنت كانت سودة اوي و مش مصرية و كانت عايشة هي و اخوها الكبير في مصر لوحدهم بغرض الدراسة، طبعا انا اول مرة شوفت اخوها اجننت و قلت الزب الاسود ده هو اللي هيفتحني و هعمل اي حاجة عشانك فضلت اقرب من صاحبتي دي و اخوها واحدة واحدة كل يوم اروح عندهم و اطبخلهم اكل مصري و ممكن كمان ابات عندهم و مع الوقت مبقاش اخوها بالنسبالي بس زب اسود بحلم بيه لأ ده بقي حاجة مهمة اوي و بقيت احب اشوفة كل يوم و كنت افضل ابص علي زبه من تحت لتحت و بعد فترة حسيت انه ابتدي ياخد باله بس انا مكنش فارق معايا و فيوم كنا سهرانين و كانو بيشربوا سوه و لقيتهم ابتدوا يسكروا شوية فا فضلت اسألهم اية اكتر حاجة نفسكم فيها في الحياة العملية و العاطفية و الجنسية و طبعا كان كل همي اني اما اجي ارد اقول اني احب الزب الاسود اوي و نفسي في واحد ينكني و رد اخو صاحبتي قال انه نفسه يجرب واحدة بيضة و بصلي، و بعدين صاحبتي قالت نفسي اجرب سكس ثلاثي و بعدين بصولي و قالولي و انت فا قلت لهم انا طول عمري بحلم بزب اسود كبير يفشخني كده و مستعدة انه يفتحلي كسي و طيزي كمان لو يحب و كنت ببصله و ببص علي زبه طول ما انا بكلم وابتديت اشوف زبه بيطول تحت اللبس و بعد ما خلصت كلام صاحبتي قالتلي طب ما هو ينيكك وانا معاكم و كده نبقي عملنا اللي نفسنا فيه كلنا، فا قلتلها ولله انا نفسي في كده من زمان بس مكسوفة اقول فا هي قالتلي وانت عجباه من الاول اصلا و كان بيفضل يتفرج عليكي وانت بايته معانا و لقيته ابتدي بلعب في زبه وانا هموت من المنظر طبعا و هجت اوي اوي عليه و بعدين قمت و رحت ناحيته و بوستة من شفايفة التخينة اللي تجنن اوي ما عملت كده مست طيزي و شدني عليه اوي و فضلنا نبوس في بعض شوية و صاحبتي قلعت ملط و بتلعب في كسها و بزازها و حلامتها و بعدين هو قالي اقلعي و قلعت في سانية، و شدني علي زبه عشان امصه فضلت احاول احطه في بقي بس فشلت فا ابتديت الحس فيه و ابوسة و بعدين بليت ايدي و ابتديت اعشرله و هو مبسوط اوي و بعدين صاحبتي قامت و قعدت علي وش اخوها بكسها و هو فضل يلحسلها كسها و هي بتصوت و بعدين شدني عليه و قالها قومي و قعدت انل مكانها و هو كان بيلحس تحفة بجد و هي نزلت علي زبه تمص في، و شكل طيزها كانت واسعة اوي لأن و هي بتمث حطيت صباعين في طيزها و فضلت تنيك، و بعدين انا نزلت قعدت جمبها و فضلت الحس و ابوس انا و هي مع بعض و بعدين هو قالي تعالي هتركبي عليه. وانا طبعا كنت في منتهي السعادة و رحت بسرعة هو بل زبه و بل كسي و قعدت علي كان بيوجع جدااا خصوصاً اني اول مره حاجة تخش كسي، و اول ما دخا هو راح شاددني غلي زبه و فضل ينيك و يرزع فيا وانا بصوت جامد جدااا و صاحبتي بتلحس لأخوها بيضه و بعدين بعد ما قطع كسي و كنت جبتهم خمس مرات علي الاقل علي زبه الاسود الكبير التخين قالي تعالي هلحس كسك و ساعتها اخته انتهزت الفرصة و قعدت علي زبه ب طيزها و فضلت تصوت و تفشخ طيزها وانا جبت في بقه من كتر الهيجان كنت مولعة و بعدين قللها كفاية و خلانا انا و هي نعض دوجي علي الارض جنب بعض و جاب علي طيزنا احنا الاتنين. و من بعد اليوم ده واحنا كل يوم سوا و لحد دلوقتي و ده طبعا خلاني احب الزب الاسود اكتر بكتير.

ليست هناك تعليقات: