الخميس، 15 نوفمبر 2018

ختانى بعد يوم دراسى ونياكة طويل وانا فى الصف الاول الجامعى

انا اسمى ريهام
وانا فتاة تخرجت من الثانوية العامة
والتحقت بكلية التجارة
والدراسة  كانت بالنسبة لى مجرد نزهة طوال اليوم
ولم اكن انتظم بالمحاضرات
فقد كان امضيه كله حبا وجنس 
وكان كل يوم امارس الجنس 5 ساعات مع 12 او 14 طالب من زملائى
وبعد شهر  من الدراسة
عدت الى المنزل
وكان كسى ومؤخرتى ممتلئة منى من نياكة زملائى
وكنت لابسة البنطلون الجينز
فقالت لى امى اقعدى على الكرسى
وجاءت ثلاث سيدات وامسكوا رجلى ورفعوا رجلى لفوق
ثم قاموا برفع البنطلون والكيلوت لاعلى حتى اصبح كسى عريان
وقامت بدهن كسى بكريم وهما ماسكين رجلى جامد
وشعرت بها تحضر موس حلاقة وتقطع لى زنبورى وشفايفه الجوانيه 
وكنت اشعر بالقطع رغم كريم المخدر الموضعى
ثم وضعت طبقة من كريم للجروح ثم طبقات من الشاش الطبى فوق كسى المتطاهر مع خروج خرطوم من كسى المتطاهر وقد كنت اتبول منه وانا متطاهرة
وبعد شهر تم فك الشاش ومن فوق كسى وتغير شكل كسى بعد طهورى
وتغيرت طبيعة ممارسة الجنس بعد الختان فبعد ان كان يكفى زميل واحد لى لايصالى للنشوة الجنسية اصبحت احتاج الى 5 من زملائى ينكونى للوصول الى النشوة الجنسية
 
كسى قبل ختانى
كسى بعد ختانى وقطع زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: