الأحد، 11 نوفمبر 2018

كسك كبير يام طويلة اقلعى هدومك وافتحى رجليكى علشان تتطاهرى

انا  اسمى لمياء
وانا فتاة فارعة الطول
وانا فاشلة دراسيا
وتزوجت عرفيا مرتين
وانجبت  ولدا بدون زواجا
وعندما  اكون عريانة وامى ترى كسى 
تقول لى كسك كبير يام طويلة
ياللى مش متطاهرة
قولتها الطهارة صعبة وانا مش عاوزة  اتطاهر
وفى يوم من الايام 
قالت لى يام كس كبير
مش ناوية تتطاهرى
قلت لها هى هتوجعنى
قالت لى احسن من  يفضل كسك كبير 
ووافقت اننى اتطاهر
قالت لى يام كس كبير اقلعى هدومك واقعدى على الكرسى وانتى فاشخة رجلك على الاخر وارفعيها لفوق
وقعدت على الكرسى وانا فاشخة رجلى وكسى
وقالت لى استانى لما اجيب الداية اللى بتطاهر والستات اللى تكتفك
واتاخرت امى ربع ساعة
وانا بانتظر حضور الداية
قمت بممارسة العادة السرية وظللت ادعك فى بظرى وشفايفه ساعة ونصف حتى حضرت امى هى والداية والستات اللى هتكتفنى
وقامت الستات بامساك رجلى بقوة وقامت الداية  بقطع  زنبورى بالموس ثم  شفايفه الجوانيه
وكنت اصرخ بصوت عالى جدا من الم الختان
ثم وضعت شاش كثيرا فوق الطهارة ويخرج منه خرطوم
وكان لخروج البول اثناء الطهارة
وبعد اسبوعين تمت ازالة الشاش وخفت الطهارة
واتطاهرت وعمرى 28 سنة وعندى ولد عمره 10 اعوام
كسى قبل ختانى وقطع زنبوى وشفايفه الجوانيه
كسى بعد ختانى وقطع زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: