الأربعاء، 12 سبتمبر 2018

ختانى فى يوم طهارتى كان اجمل يوم فى عمرى واسمى بنت الواد طيز

انا اسمى داليا
وشهرتى بنت الواد طيز
وانا كل يوم افتكر يوم ختانى
وكان اجمل يوم فى حياتى
ونفسى اتطاهر من جديد
فبعد سجن ابى و اسم شهرته
الواد طيز
فى قضية مخدرات
لانه كان شغال قواد
وكان يعشق النياكة والبوس فى ظياز البنات
ويقوم بتعرية اطيازهم
لجلب الزبائن
لهذا اصبح اسم شهرته الواد طيز
 كان سنى 24 سنة
وطلبت منى زوجة ابى
ارتداء   بلوزة بودى ضيقة
وطلبت منى ارتداء ميكروجوب قصير جدا
وطلبت منى ان اجلس على كرسى
واجلس فاتحة رجلى على الاخر
وقالت لى خلى كسك عريان
وكنت سعيدة مووت
وانا جالسة وفاشخة كسى وطيزى
وقلت لزوجة ابى
عاوزة تعزمى الشباب فقط والاولاد
انا عارفة انك عاوزة تطاهرينى وده يوم طهارتى
وفعلا حضر الشباب والمراهقين من الاقارب والجيران
وكنت اجلس عارية الطياز والكس امامهم
علشان اتطاهر
ورفعت رجلى لاعلى 
وطلبت منهم انهم ينكونى
قبل طهارتى
وبعد شوية امسك شابان كل رجل بقوة
وفتحوا رجلى على الاخر
وقلت لزوجة ابى
انا عاوزة اتخدر موضعى
قالت لى يوم طهارتك مالوش فرحة
من غير  صراخك وانتى بتتطاهرى
وجاءت سيدة ومعها مشرط
وبدات فى ختانى
وقطع زنبورى
وبعدين قطعت الشفايف كلها
وخيطت نصف كسى وسابت النصف الثانى مفتوح يخرج منه خرطوم
لاتبول منه  ولخروم دم الحيض وانا متطاهرة
وكنت اصرخ بصوت عالى بسبب الم ختانى
ووضعت الشاش والكريم المطهر حول كسى ووسطى كله
 وبعد اسبوعين تم فك الشاش اللى مغطى كسى
ومددت يدى الى كسى
فشعرت بمكان الخياطة ولم اشعر بزنبورى الكبير وشفايفه الى كانت مدلية لبره
ورايت كسى فى مراءة صغيرة
ورايت ان تم قطع زنبورى ووضع حلق بدلا 
 منه
واصبح كسى مش شق متخيط وتحته فتحة واسعة هى فتحة المهبل
كسى بعد طهارتى وقطع زنبورى وشفايفه وتخييطه ووضع حلق مكان زنبورى او بظرى المقطوع

ليست هناك تعليقات: