الأربعاء، 19 سبتمبر 2018

ختانى لانة شبقة جنسيا ولا ارفض اى رجل عاوز ينيكنى ولااخجل من شئ

انا اسمى سما 
وانا فتاه جميلة
وانا دائما شبقة جنسيا
واحب ممارسة العادة السرية
ولا ارفض طلبا من اى رجل
عاوز ينيكى
ولا اشعر بالخجل من التعرى
او من اى رجل يلعب فى كسى
وكل يوم اعود للمنزل وانا كسى  وطيزى مليانين منى من كثرة النياكة
وكثر عدد مرات حملى السفاح
وشهرتى اننى لو قابلت اى راجل اننى اكون حامل  بسرعة
وانجبت 4 اولاد سفاح 
وتوصلت امى الى حل لمشكلتى فقررت ختانى
فطلبت منى امى  اننى سلوكى الجنسى مشاكله كثيرة
حمل غير شرعى وفضائح
وقالت لى ايه رايك تتطاهرى علشان تهدى
ووافقت
وقلت لها انا هاخلى الدكتور يقطع لى الشفايف الجوانية والجلدة اللى فوق زنبورى 
ومش هقطع زنبورى  او بظرى
ولبست فستان قصير جدا بدون كيلوت
وذهبت للطبيبة
وجلست على السرير
وفتحت لها رجلى وكسى
وقامت بتخدير البظر والاشفار بمخدر كريم  موضعى ثم حقن مخدر موضعى 
ثم احضرت مشرط كهربائى
وقطعت جلدة فوق بظرى واشفارى الجوانية فى 5 دقائق
وخرجت وانا متطاهرة وكان شئ لم يكن وكنت اسير فى الشارع بصورة طبيعية وكاننى غير مختونة

صورة كسى قبل ختانى

صورة وانا  ذاهبة علشان اتطاهر ولابسة فستان قصير جدا بدون كيلوت وانا بقلع فستانى قبل الطهور



صورتى وانا فاتحة رجلى وكسى للدكتورة  علشان تطاهرنى
صورة كسى بعد طهارتى وقطع شفايفه الجوانية والجلدة اللى فوق زنبورى ولم اقطع زنبورى لاننى عاوزة اهدئ الشبق الجنسى عندى  بدون اصابة بالبرود الجنسى

ليست هناك تعليقات: