الأحد، 16 سبتمبر 2018

صاحبى طلع سادى وعاشق لختان البنات وعملى فخ وطاهرنى

انا اسمى جوانا
وانا فتاة جميلة
اعمل بالسياحة والفنادق
ومن عائلة ثرية ليبرالية 
لا تعرف شئ اسمه الختان
ورغم ذلك فقد تعرضت للختان  الفرعونى

انا اعمل مضيفة فى فندق 5 نجوم بشرم
وانا فتاة طويلة القامة وسمراء فاتنة
ورياضية
وبحكم عملى ارتدى ميكروجوب قصير جدا 
ولا ارتدى كيلوت
وفى يوم من الايام رايت شابا 
كان امورر موت
 وكان ينظر الى طيزى بشهوانية
واقتربت منه بقوة
وسالته عن طلباته 
وتعمدت الوقوف امامه واطلت الحديث معه
 وثم شعرت بيده تلمس طيزى 
فشعرت بجسمى يشتعل شهوة
وابتل كسى من القذف 
 ومد يده الى كسى  ولمس بظرى
فهاج جسمى كالبركان 
فقال لى تعالى غرفتى
فذهبت اليه
وهناك مارسنا جميع انواع الجنس
واصبحنا اصدقاء
واصبحنا نمارس الجنس باستمرار وبكثرة
وكان لديه ميول سادية
ولكننى كنت اعشقها
فكان يضرب طيزى بالعصا بقوة
وكنت اعشق دعكه بقوة لبظرى حتى اتالم بشدة
وفى مرة من المرات
قال لى عاوز اعرف انتى قوية ولا غير كده
قال لى انا هاربط ايديكى ورجلك بحبل
ولو قوية فكى الحبل
وطلب منى ان كون عريانة
ورفع رجلى لفوق
ثم مد قدمى الى كتفى مثل لاعبى السيرك
وثم ربط يدى مع رجلى  ثم ربطنى  فى السرير
وقال لى فكى نفسك
ولكن قوة الحبل كانت قوية
ولم استطع فك نفسى
ثم بداء بدعك ولحس بظرى وشفايفه
وثم احضر مشرط 
واستغربت من احضاره للمشرط
فسالته هتعمل ايه
قالى هطاهرك
وصرخت وقلت له انتا بتتكلم بجد
وامسك بظرى وبداء بختانى
وشعرت بالم قوى
وكنت اصرخ
وقام بقطع بظرى
ثم اشفارى الجوانية
ثم البرانية
ووضع لى خرطوم للتبول ولاخراج الحيض اثناء الختان
وضمده بالشاش وكريم الجروح
ووظللت اسبوعين
حتى شفى الختان
وقام بفك الشاش
وما ان وقفت على رجلى 
كنت مغيوظة منه مووت
وصفعته بقوة اكثر من 5 مرات
وضربته علقة مووت
وقال لى انه يعشق ختان البنات
وكان نفسه يطاهرنى طوال الوقت
ويعشق الكس المختون
وطلب الز واج منى
ووافقت
لاننى كنت خائفةان يرفضنى احد غيره بسبب الختان 
وﻻننى كنت لازلت احبه
قبل ختانى طلب منى رفع رحلى لفوق

طلب منى رفع رجلى لاعلى ثم ضمها مع كتفى  وقام بتكتيفى بالحبل علشان يعرف يطاهرنى وده صورتى قبل طهورى وانا فاتحة رجلى وكسى علشان يطاهرنى
كسى بعد طهارتى وهو طاهرنى بقطع بظرى و اشفارى كلها الجوانية والبرانية

ليست هناك تعليقات: