السبت، 22 سبتمبر 2018

ختانى وانا كبيرة فى السن وكنت مومساء فاتنة وكان ختانى المه رهيب

انا اسمى  سها
واسمى الدلع بتاعى سوسو 
انا وانا فى سن المراهقة من اجمل البنات
وكنت فى الثانوية التجارى
كنت من اجمل البنات
وكنت ارتدى الميكروجوب القصير جدا بدون كيلوت
وكنت اتناك طوال الوقت
وانا فى الثانوى التجارى
كان يومى كله سكس ومخدرات
وبعد انتهاء  دراستى
طلبت منى امى اننى لازم اتطاهر
لان سنك 17 سنة
وطلبت منى خلع ملابسى علشان اتطاهر
ورفضت  بشدة
وذهبت للعمل فى  بار 
وهناك عملت كمضيفة
وكنت اعمل بالدعارة بشكل غير رسمى
وكنت اتناك طوال الوقت
وكان اليوم كله كسى يتم دعكه ولحسه 
واصبح زنبورى وشفايفه كبار اوى
بسبب كثرة النياكة والدعك واللحس
وكان سنى 26 سنة
قالت لى امى تعالى معايا للدكتورة لاننى كنت اشتكى من افرازات غير طبيعية
وقالت لى البسى  عباية و لاتلبسى هدوم داخية وخلى كسك عريان
وذهبنا للطبيبة 
وتحدثت مع الطبيبة بمفردها
وبعد ذلك دخلنا للطبيبة
وقالت لى اجلسى على سرير الكشف
وارفعى العباية لفوق خالص
وخلى رجيلكى عريانة
واقعدى وانتى فاتحة رجلك وكسك على الاخر
وثم جائت ممرضتين وامسكوا رجلى بقوة
واحضرت الطبيبة مشرطا كهربائيا
ولم تضع مخدرا
وبدات بقطع زنبورى وشفايفه
وعندما بدات بقطع زنبورى شعرت بالم رهيب
وكنت اصرخ بصوت مرتفع جدا من الم طهارتى
وبعد ذلك قطعت شفايفه الجوانيه  ثم البرانيه
وكان الالم رهيببا
ورغم انها  طاهرتنى فى 5 دقائق فقط
الا اننى ظللت اصرخ لنصف ساعة بصوت عالى جدا من شدة الالم 
ولان المشرط قام بكى مكان طهارتى
فلم يحدث نزيف او مضافات
او مشاكل فى التبول
وعدت للممارسى حياتى الطبيعية بعد ختانى مباشرة
وعدت للمارسة الدعارة فى اليوم الثانى
وانا مختونة 
لكن لم يعد هناك  زنبور وشفايف للحس والدعك
بل اكتفيت بادخال الرجال لازبارهم  داخل كسى وخرم طيزى
شوفوا كسى عامل ازاى قبل طهارتى
شوفوا كسى المتطاهر شكله ازاى وهو مقطوع زنبورى وشفايفه

ليست هناك تعليقات: