الثلاثاء، 25 سبتمبر 2018

حلق كسى وثم ختانى وانا عريانة امام العائلة كلها

انا اسمى ريماس
بعد ان انهيت دراسة فى الثانوى التجارى
فى احد الايام 
كنت اتذكر وانا نائمة زب زميلى وهو يحشره فى طيزى 
وطول الليل كنت امارس العادة السرية وانا بحلم بيه وهو بينكنى
وفى الصباح كان عمرى 18 سنة
طلبت منى امى خلع ملابسى كلها
والاستحمام
وثم طلبت منى الجلوس فى الصالون وانا عريانة 
على الطربيزة 
وكان اخوتى البنات قاعدين
وبعد شوية دخل علينا 3 سيدات اغراب
وقاموا برفع رجلى لفوق وفتحها على الاخر
وقامت الثالثة باحضار فرشة حلاقة 
وارغت صابون الحلاقة فوق شعر كسى كله
ثم حلقت شعر كسى بالموس
ثم احضرت مشرط طبيا وكان السيدتان يمسكونى بقوة
وقامت ببداء قطع زنبورى وشفايفه الجوانيه
وما ان بدات طهارتى حتى شعرت بالم شديد
وهى تقطع زنبورى وشفايفه الجوانيه
وكنت اتالم واصرخ من الالم
وثم قامت بوضع خرطوم لاتبول منه ولنزول الحيض وانا متطاهرة
وقامت بلف الشاش الطبى حول وسطى كله ووضع الكريم الطبى اسفله
وبعد اسيوعين تمت ازالة الشاش من فو كسى
وقد اصبح كسى بعد طهارتى  فى الصورة
كسى بعد ختانى وقطع زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: