الاثنين، 13 أغسطس 2018

ختانى فرعونى وانا فى السابعة عشر وبعد ختانى اكتفيت بالنياكة فى طيزى

انا اسمى لمياء
بعد تخرجى من الثانوى التجارى
كنت على موعد مع الختان
 فبعد الدراسة
كنت لسه داخلة بعد قضاء الوقت  مع زملائى الشباب
وكانت طيزى وكسى مليانة لبن من نياكتهم لى 
وبعد ان دخلت وجلست
طلبت منى امى 
الاستحمام
وثم طلبت منى حلق شعرتى او شعر كسى بالموس
وطلبت منى تسريح شعرى
وطلبت منى   ارتداء فستان قصير
وطلبت منى عدم ارتداء اى شئ يغطى  النصف اللاسفل
يعنى اكون عريانة وطيزى عريانة من غير كيلوت
وطلبت منى الجلوس على الطربيزة 
ورفع ساقى لاعلى وفتحها على الاخر
وكنت اجلس على الطربيزة وانا فاشخة طيزة وكسى وهما عرايا


ودخلت على اللممرضة 
ومعها ثلاث سيدات 
وامسكت كل واحدة منها ساق
وامسكت الثالثة كتفى بقوة

وشعرت بيد الممرضة تمسك بظرى واشفارى 
وقامت بشد بظرى الى اعلى 
وكانت تدعكه  وتشده حتى يخرج 
وكانت ترفع الجلدة اللى فوقه وكانت تشد بظرى عنها
 وثم قامت بقطع البظر كله بعد ان عزلته عن الجلدة اللى فوقه وقطعت الجلدة اللى فوقه بعد قطعه فشعرت بالم رهيب جدا هو الم قطع بظرى بالموس
وقمت بالصراخ بصوت رهيب سمعه الجميع
واستمر الالم والصراخ لنصف ساعة
كانت الممرضة قضت على كسى وقطعت بظرى واشفارى كلها
وخيطت المهبل ووضعت لى  خرطوم لاتبول منه ولكى تلتحم الاشفار البرانية مع بعضها حوله
وتم ربط  ساقى ببعضها
وظللت لمدة شهر  وانا نائمة على ظهرى فى الفراش
وكانوا يرفعوننى لاتبول فوق جردل
وعندما اتبول كان كسى يتحول الى قطعة من اللهب المشتعل من الحرقان
ولما تم فك خياطتى 
ورايت كسى كان عبارة عن شق متخيط وبه فتحة صغيرة للتبول
كسى قبل طهورى وقد كان  زملائى يعشقون وعشقون مص ولحس بظرى واشفارى وكانوا يمصون بظرى واشفارى
وبعد ان كان لدى بظر كبير واشفار ه كبيرة وكان جميل الشكل ويعشق زملائى لحس كسى وتقبيل ومص  اشفار كسى وشرب لبن كسى
وكنت انام مع زميلى  طوال الليل  وهو راسه بين رجلى جوا كسى وهو يلحس كسى وبظرى واكون انا راسى بين  رجله امص زبه واشرب منيه طوال الليل
اصبح بشع المنظر وبدون شهوة
ولم اعد قادرة على ممارسة الجنس فى كسى
فزملائى ازبارهم كبيرة ولا يمكنها الدخول فى كسى بعد ختانى
ولكن اصبحوا ينكوننى فى خرم طيزى
وبعد اسبوع اصبح خرم طيزى واسع اوى واى زب كبير يخش بسهولة
كسى بعد ختانى وقد اصبح شق متخيط وبه خرم صغير وبشع المنظر

ليست هناك تعليقات: