الأربعاء، 22 أغسطس 2018

ختانى انا العاهرة الفاتنة صاحبة اجمل طياز فى فنادق الشرم

انا فتاة عاهرة
اسمى ناريمان
انا ابويا واخويا بلطجية وصيع
وهما بيشتغلوا بودى جارد وبلطجى لراقصات الهرم
وهما حيوانات فى النياكة الراقصات وبنات الليل
كل يوم اشوفهم ينطوا على البنات
ومرة من المرات ابويا شافنى  وزميلى  بيركب عليا من وراء
فبص ليا وضحك
وقالى طالعة لابوكى يابت
وكنا  من منطقة شعبية
وكانت العادة فى العائلة ان البنت تتطاهر وهى عندها 19 سنة
ولما كنت فى سن 19 سنة
قالت لى امى
انتى بقى عمرك 18 سنة
عاوزين نطاهرك ونفرح بطهورك
قلت لها ان اختى اتطاهرت وكان طهارتها صعبة 
وبتوجع جامد
وانا مش عاوزة اتطاهر
 وكل يوم تطلب منى ان اجهز نفسى للطهارة
بس انا ارفض
وفى مرة من المرات كنت خارجة
كنت لابسة ميكروجوب قصير من غير كيلوت
وكنت  رايحة الفندق اتناك مع زبون
وقالت لى امى
ورينى كسك
وقالت لى امى وانا فاتحة كسى لها ان بظرى وشفايفه المفروض يتشالوا لانهم كبار وشكلهم وسخ
لازم تتطاهرى
واصريت على الرفض
وظللت ار فض لعام كامل طهارتى
ولما وصل سنى 20 سنة
قالت لى امى ان هناك شابا وسيما اوى
عاوز يجى ينيكك فى البيت
وطلبت منى انتظاره على السرير
وان اجلس بدون كيلوت وانا فاشخة رجلى علشان اكون جاهزة للنياكة
وجلست على السرير
وانا طيزى وكسى عرايا
ورافعة رجلى وفاشخاها
ولكنه كانت تخدعنى
ودخل شاب وسيم
ومعه اخى وامى واختى
ولكنه لم ياتى علشان ينيكنى
لقد كان طبيب الختان
ولكن امسك اخى ساقى اليمنى بقوة
واختى ساقى اليسرى
وامى  جلست على صدرى
وصرخت وانا  خايفة لانى عرفت انهم هايطاهرونى
وقام الدكتور الشاب باخراج مقص طبى
وقام بقطع بظرى كله
ثم اشفارى
وكنت اصرخ بصوت عالى جدا من الم طهارتى
وقام بوضع كريم طبى فوق كسى ووضع خرطوم لاتبول منه حتى يشفى طهارتى
ووضع شاش طبى ولصقه فوق كسى بالبلاستر الطبى
وظللت اسبوع امشى وانا فاشخة رجلى وانا عريانة
وكنت اتبول وانا واقفة واشعر بحرقان عند التبول
وبعد اسبوع قام الطبيب بازالة الشاش من فوق كسى
ورايت كسى المتطاهر
وكان تم قطع بظرى واشفارى الداخلية
ورات امى كسى المتطاهر وقالت لى كسك حلو لما اتطاهرتى
وفتحت لى امى كسها  ورايت كسها وهى ايضا متطاهرة وفالت ان طهارتى كانت فرعونى
وكان بظرها واشفارها الجوانية والبرانية مقطوعين وكسها مقفول ومفيش فيه الا فتحة صغيرة 
واختى قالت لى انها طهارتها  اخف منها
وكان بظرها مقطوع وحته من شفايفها الجوانية  مقطوعة وباقى شفايفه الجوانية موجودة
ولما رجعت للعمل كنت لابسة ميكروجوب قصير جدا بدون كيلوت
وكنت كسى المتطاهر عريان تحت الميكروجوب

صورة كسى المتطاهر وقد تم قطع زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: