الأربعاء، 8 أغسطس 2018

الختان النموذجى كسى شكله جميل بعد الختان

اسمى سوزى
وانا فتاة بالغة 
عمرى 22 عاما
واعمل كعاهرة فى فندق بشرم
وانا شبقة جنسيا واحب دعك كسى جنسيا
وانا  اتخيل نفسى كثير باتطاهر
وامارس العادة السرية للختان
فقرات هذه المدونة
فوجدت ان هناك نصائح بايميل اخصائى ختان
وهذا ايميله

فاتصلت  به على الايميل
فقلت له عنوانى ورقم محمولى فجاء الى فى شقتى
وقلت له اننى عاوز اتطاهر طهارة كويسة
تخلى كسى شكله كويس وتقلل الهيجان الجنسى
فطلب منى احضار بعض مراهم المخدر الموضعى 
فقلت له لا انا عاوزة اتطاهر من غير بنج
وقال لى ممكن حد يساعد فى تكتيفك
قلت لا 
قال لى جلسى على الكرسى
وانتى قالعة ملابسك التحتانية كلها وطيزك وكسك يبقوا عرايا
وقام بربط رجلى مع  عمود بظهر  الكرسى بحزام قوى وكل رجل ربطها بعمود بظهر  الكرسى بحزام قوى
وقلت له اننى عاوزة منه يريحنى جنسيا قبل الطهارة علشان  خوفى يقل
فكانت رجلى   مرفوعة لفوق وراجعة لورا ناحية كتفى
وكانت طيزى وكسى مفشوخين علشان الطهارة
فبداء يقبل طيزى بشهوانية وعنف
ثم بداء يلحس بظرى ويمص اشفارى بقوة
ويدخل اصابعه جوا كسى وهو يدعكه من الداخل
ثم اخرج زبه وبدا ينيكى
ثم انتهى من النياكة بعد ان ارتحت على الاخر
ثم قال نبدا الطهارة
فاخرج مشرطا وبداء بختانى
وقام بقطع بظرى
وثم قام بقطع جزاء من اشفارى الصغرى
وكان الالم فظيعا
ولكننى كنت اريده بشدة
ثم قام بوضع فازلين ثم قطن ثم شاش لاصق 
 وقام بوضع خرطوم للتبول حتى يشفى الجرح

وطلب منى اجر عملية الختان 400 جنيه

وبعد  اسبوع جاء وفك الشاش
وكان كسى شفى تماما
وكان قطع البظر كلع مع قطع الجزء الاكبر من  الاشفار الصغرى
وطلبت منه انه ينيكنى  ويرحنى جنسيا  مثل قبل الختان
صورة كسى بعد الطهارة وقد اصبحت كسى طهارته شكلها جميل

ليست هناك تعليقات: