الأحد، 26 أغسطس 2018

يوم حفلة عيد ختانى ارتديت اشيك فستان وقعدت فى حفلة طهورى وانا عارية الطيز والكس

انا اسمى نانسى
بعد نجاحى فى الدبلوم
احتفلت امى بنجاحى وزغردت
وقالت لى عقبال طهورك
قولتها هو انا  هاتطاهر
قالت لى نعم
بس كنا منتظرين
لما تكبرى فى السن وكسك يكون كبير
علشان نعرف نطاهرك
وكان عمرى 16 سنة
وقلت ليها امتى هاتطاهر
قالت لى افتحى كسك 
وشافت كسى 
وقالت لى لسه شويا

و ذهبت للعمل فى  كوافير 
وفى طريق العمل
تعرفت الى كثير من الشباب
ومارست معهم جميع انواع الجنس
ولحسوا كسى يوميا
الى ان تضاعف حجم بظرى واشفارى 
وبعد 4 سنوات
قالت لى امى ورينى كسك
قالت لى ان كسك وبظرك وشفايفه كبروا 
وممكن تتطاهرى
وقالت لى جهزى نفسك للطهور
وقالت لى قومى بالاستحمام
وحلق شعر كسى كويس
وارتداء اشيك فستان عندى
وذهبت للكوافير  وصففت شعرى
وتم تشغيل اغانى فى المنزل
وشربت انا واخوتى الشربات
وطلبت منى امى ان البس الفستان
واجلس على الكرسى
وانا بدون كيلوت واجلس عريانة الطياز والكس
واجلس فاشخة رجلى استعداد لطهورى
ودخل على سيدتان ومعهم طبيبة
وقالوا لى ارفع رجليكى لفوق 
فامسكوا كل رجل بقوة
وقامت الطبيبة بدهن كسى كله بالمخدر الموضعى 
ثم حقن البظر والاشفار بحقن المخدر الموضعى
ثم احضرت الطبيبة قلم ليزر 
وقامت بختانى بقلم الليزر
وكان الزغاريد تترفع حولى
وكنت سعيدة جدا وانا باتطاهر
وقامت الطبيبة بقطع البظر كله مع الاشفار الصغرى والبرانية بقلم الليزر
ولم تنزل قطرة دم واحدة 
وعدت لحياتى الطبيعية فى اليوم الثانى
 
صورتى وانا جالسة على الكرسى ولابسة اشيك فستان عندى وانا عريانة الطيز والكس منتظرة ختانى
صورتى وانا فاشخة رجلى وكسى علشان اتطاهر
صورة كسى بعد طهارتى وقد تمت قطع البظر واشفارى الجوانيه والبرانية

ليست هناك تعليقات: