الخميس، 16 أغسطس 2018

كنت اعرف انه عاوز يطاهرنى فرعونى قخلعت له ملابسى وفشخت كسى وطيزى علشان يطاهرنى

انا اسمى  لونا
وانا مطلقة فى الاربعينيات
وعلى علاقة حب مع شاب اصغر منى
عمره 23 سنة
وكنا نمارس الجنس  انا هو او مع زملائى الاخرين
وانا عارفة انه عاوز يطاهرنى
لانه طاهر بنت متزوجاه عرفى 
اسمها شذى
وطاهرها بالاشتراك مع زمايله
وطاهرها وعمرها كان 25 سنة
طهارة فرعونى
صورة شذى وهى فاشخة كسها المختون
وفى مرة من المرات احضر زمايله
وكان معهم زميل له طبيب
وكان معاه حقيبة بها مشارط ومقصات وعدة طهارة
واتاكدت اكثر لما طلب منى اجلس على  طربيزة  السفرة 
وارفع رجلى لفوق وافتحها وانا مش لابسة كيلوت
فتظاهرت اننا مش عارفة اننى هاتطاهر
وخلعت ملابسى كلها
وجلست على الطربيزة
وفتحت رجلى وفشخت لى كسى بايدى علشان اسهل له انه يطاهرنى
وامسك احد زملائة رجلى بقوة 
والثانى امسك رجلى الثانية بقوة
والثالث امسك كتفى و انا مستلقية على الطربيزة ورافعة رجلى لفوق
وكنت فرحانة اننى هاتطاهر 
وكنت فاشخة كسى بايدى
وجاء زميله الطبيب
وقلت له عاوزاك تلحس كسى  فقام بلحس كسى وشرب حليبه الذى قذفته  بغزارة من الشهوة
ثم قام بدهن كسى كله بكريم مخدر موضعى
ثم حقن بظرى واشفارى كلها الجوانية والبرانية بست حقن مخدر موضعى
واصبح كسى كله مخدرا لا اشعر بالم
وقام باخراج ملقط وشد بظرى الى اعلى
وكنت انظر اليه وانا مبتسمة
ثم قام باخراج مشرطا طبيا
ورايته يقوم بقطع بظرى به

وقام بقطع اشفارى الصغرى

وثم قام بقطع اشفارى البرانية
ثم وضع خرطوم داخلها
وكنت سعيدة جدا وانا   باتطاهر
 وتم تخييط  الاشفار البرانية  ببعضها حوله
وثم قام بوضع كريم مانع للنزيف حول كسى كله بعد طهورى
ثم ربط حول كسى كله مع وسطى بالشاش
وظللت اتبول شهر  كاملا من الخرطوم وانا نائمة فى السرير
وبعد شهر تم فك الشاش وقد اصبح كسى شبه  املس ومسطح وبه خرم صغير مكان الخرطوم


صورة كسى بعد ختانى فرعونى   لانى عشيقى بيحب البنات بتوعه يبقوا متطاهرين فرعونى

ليست هناك تعليقات: