الاثنين، 6 أغسطس 2018

ختانى كان اسهل حاجة وطاهرت نفسى لاننى شبقة جنسيا وكسى مبلول دايما من كثرة الافرازات

انا اسمى دينا
وانا عمرى 20
وانا فتاة عندى ادمان جنسى 
وعندى شبق جنسى بطريقة قوية
وكسى شديد الحساسية تجاه اللمس
وبظرى حساس جدا تجام اللمس
اى لمسه لبظرى يجعلنى اقذف بغزارة
لا استطيع ارتداء كيلوت 
لانه دائم الاحتكاك بالبظر ويجعلنى اقذف بغزارة
عندما اذهب للفراش للنوم
اشعر بنار الشهوة فى كسى واقوم بممارسة العادة السرية
وعندما اقوم من النوم يكون فراشى كله مبتلا من الافرازات
وانا اعمل مضيفة فى بار 
وارتدى ميكروجوب قصير بدون كيلوت
فكسى دائما هدفا للتحرش واللمس
من الزبائن وزملاء الشغل من الشباب والبنات
وكسى مع كل لمسة اقذف بغزارة
ورغم اننى اقذف  بغزارة ودائما  قرفانة من كثرة وغزارة الافرازات الجنسية
واخيرا وجدت الحل
وجدت ايميل لاحترافى ختان 
هو ليس طبيبا 
وقال لى ان اجراء الختان فى منزلى
وجاء الى بالمنزل
وقلت له هو انا محتاجة اتكتف
قال لا 
انتى هتكونى متخدرة مش هتحسى بالم
وقام بتخدير كسى بمخدر موضعى
وقام بقطع الجلدة فوق البظر مع  قطع نصف البظر  ثم وضع فازلين فوقها لمنع النزيف
ثم وضع شاش طبى لاصق فوقه مع القطن
وقام بفعل ذلك مع الاشفار الصغرى كل شفر لوحده
وبعد اسبوع شفى ختانى بالكامل
وتخلصت من مشكلة الافرازات الغزيرة
واصبحت  قادرة على ارتداء كيلوت بلا مشاكل
وحدث لى شئ اخر اننى لكل اصل للنشوة الجنسية اصبحت احتاج لاكثر من رجل لينيكنى واصل للنشوة الجنسية بعد اكثر من ساعتين نياكة متواصلة
 
وهو ده ايميل الختان اللى طاهرنى

صورة كسى المتطاهر وقد تم قطع نصف البظر والاشفار الداخلية

ليست هناك تعليقات: