الاثنين، 1 أكتوبر 2018

ختانى على الطريقة الفرعونية وانا لابسة الميكروجوب بدون كيلوت

 انا اسمى رشا
انا خريجة جامعة
وبعد التخرج عملت كمدرسة انجليزى
للمرحلة الاعدادية
وكنت ادرس للصف الثالث الاعدادى
وكان الطلبة فى الصف مجرمين وبلطجية
وفى مرة فى المرات كنت ارتدى جوب قصير 
وجلست على الكرسى امام الطربيزة احضر الدروس
وكان الطلبة يتعمدون القاء الاشياء تحت المكتب
وكان يفعلوا ذلك علشان يشوفوا اللى تحت الجوب
وجاء ولد شقى جدا
وكان وسيم جدا
وشعرت بيده تمتد الى كسى ويلعب فى الكيلوت
وثارت شهوتى
ولم اتحدث واقول له شئ وتركته يفعل ما يحلوا له
وفى اليوم الثانى ارتديت ميكروجوب قصير جدا بدون كيلوت
وطلبت هذا الولد وانا جالسة  على الكرسى وامامى المكتب
 وتعمدت القاء الدفتر تحت المكتب
وطلبت منه ان يحضرم من اسفل المكتب
وفتحت له رجلى ليلعب فى كسى
وبداء  يلحس بظرى ويمص اشفارى
وكنت اقذف بقوة
وكان يشرب السوائل الجنسية التى اقذفها
وبعد الحصة طلبت منه مرافقتى
وقلت له انتى عاوزنى تعالى
وجاء معى الى  مكتبى الخاص وطلب منى اوطى
وركب فوقى
وناكنى زى الحمار 
وكان يقذف المنى الساخن كالبركان الى داخل كسى
وشعرت بحرارة منيه تملا بطنى
وبعد لما خلص نط عليا كان منيه الحار مغرق كسى الى ركبتى
وظللت نتواعد يوميا وبعد انتهاء الصف الثالث الاعدادى
انتقل الى الثانوى الفنى ولكنه ظلت على علاقته معى
وفى يوم كان عمرى 23 سنة
رجعت الى البيت وكنت ارتدى الميكروجوب القصير بدون كيلوت
وقالت لى زوجة ابى خليكى بهدومك زى ما هى
وطلبت منى الجلوس على الكرسى
ورفع ساقى لاعلى 
وقامت سيدتان وامسكت رجلى
وقالت لى انا جايبة واحدة تشيل   شعر الكس بالشمع
وقامت بحلق شعر كسى بالموس
وبدات تشد بظرى واشفاره الى اعلى
وقلت لها انتى بتشدى فى كسى ليه
وبعد قليل احضرت موس حلاقة وبدات القطع
وبدات اصرخ كالمجنونة وكان بظرى واشفارى  المهم رهيب وانا باتطاهر و وكان يتم قطع كل شئ بالموس
وظللت اصرخ من الالم لنصف ساعة
وبعذ ذلك تم تضمييد كسى كلى وربط رجلى لمنع حركتى
وكان يخرج من كسى خرطومين طويلين لخروج البول والحيض
وكنت اتبرز فى جردل يرفعوننى فوقه لكى اتبرز
وبعد اسبوعين تم فك الشاش والرباط
وتم رفع الخرطومين
وكانت السيدة اللى بتطاهرنى تزغرد بعد فك الشاش
وتقول مبروك الطهارة
واحضرت مراءة  ونظرت الى كسى فوجدت كسى شكله مختلف
فبظرى واشفارى كله مقطوعة وكسى متخيط كله و ولم يبق منه الا افتختان 
وسالت  زوجة ابى  عن سبب طهارتى
قالت لى  انها كانت لازم تتطاهر علشان لابسة قصير وطيزها عريانه وهايجة واتطاهرت علشان تتهدئتى جنسيا
ولكن كنت مغتاظة من الختان
وعاندت اكثر
وارتديت ميكروجوب اقصر مخلى طيزى وكسى عرايا
وبسبب  ملابسى القصيرة اللى مخلية طيزى عريانه 
اتطردت من المدرسة
ولكننى ذهبت للعمل كمضيفة  فى دبى
وانا ارتدى ميكروجوب قصير جدا وطيزى وكسى دايما عرايا
صورة كسى قبل طهارتى
صورة بعد طهارتى وقطع بظرى واشفارى كلها وتخييطه كله


ليست هناك تعليقات: