الثلاثاء، 9 أكتوبر 2018

ختانى كان نياكة ثم ختان

انا اسمى سلمى وانا يوم ختانى كان يوم عادى
وانا بنت فاشلة دراسية 
بعد دراستى فى الثانوى التجارى
ذهبت للعمل كوافيرة
ومارست جميع انواع الجنس 
وكل يوم كان زميلى يجى ينط عليا بالنصف ساعة
وكان لى اصحاب اولاد  كثيرون
وكانوا ياتون الى المنزل وينكونى فيه
وكان ابى متوفى
وليس لى اخوة
واعيش مع زوجة ابى
وهى تعملنى كامى
ولاتمانع من انى اتناك واعمل اللى عاوزاة
وفى يوم قالت لى 
انتى مش متطاهرة
والطهارة اهم حاجة للبنت
ووافقت اننى اتطاهر
وقمت عزمت زمايلى الاولاد علشان يحضروا طهارتى
وحضر 5 اولاد
وقالت لى امى روحى لغرفة النوم واجلسى على السرير
واقلعى هدومك واقعدى على السرير وانت رافعة رجلك وفاتحة رجلك وكسك
وذهبت ومعى زملائى الاولاد
وجلست على السرير
وانا عريانة 
وفتحت رجلى وكسى
وكان زملائى معهم
فناكونى قبل طهارتى
ولحسوا ومصوا كسى وشفايفى 
وناكونى 
ثم جاءت الممرضة
وكنا عرايا وانا باتناك
وقالت لها زوجة ابى انها عارفة انها هتتطاهر
ومش محتاجة تتكتف
وقامت الممرضة بدهن كريم مخدر فوق كسى كله
ثم حقنت البظر والاشفار بحقن مخدر موضعى فوق كل جزء
ثم احضرت مشرط
وقامت بقطع بظرى كله واشفاره الجوانيه
ثم وضعت كريم فوق الجرح وخرطوم طويل لخروج البول منه حتى شفاء الختان
ثم وضع شاش طبى حول كسى كله ووسطى
وكانوا زملائى العرايا يتحرشون بالممرضة اللى بتطاهرنى
وكانت طويلة القامة وطيزها كبيرة وطرية
وكانوا يضربون طيزها بايديهم وتهتز
وكانت سعيدة بالتحرش
وبعد ان اكلت طهارتى قامت بخلع الجوب والكيلوت
وناكوها كلهم
وكانت غير مختونة ولها  كس محلوق وبظر واشفار كبيرة 
وكان عمرى يوم طهارتى 26 سنة
 
صورتى قبل جلوسى على السرير علشان اتطاهر
صورة كسى بعد طهارتى وقطع بظرى واشفارى الجوانية

ليست هناك تعليقات: