الخميس، 25 أكتوبر 2018

ختانى على يد قواد وانا عمرى 23 سنة

انا اسمى هايدى
وانا عاهرة
اعمل فى الفنادق عاهرة
واتقاضى   من الزبون 1500 يورو فى الساعة
وانا فاتنة
يحلم بى الرجال
وفى  يوم تعرفت على شاب قواد
وقال لى انه سوف يغدق على بكثير من المال
وقال لى انه دعانى للسكن فى شقة مفروشه
وذهبنا الى الشقة
وقال لى انه سيحضر لى زبائن كثر
وسيعطينى 2500 يورو فى الساعة
وقال لى  وكنت لابسة جوب قصير
وقال لى اقلعى الجوب كله
وقام بفحص كسى
وناكنى لنصف ساعة
وبعد ان ناكنى
طلب من فتاتين اخرتين امساك رجلى بقوة
وفتحها جامد
وفؤجئت به يخرج مشرط
ويقطع فى كسى
وقام بطهارتى 
وكان الالم شديدا وظللت اصرخ بقوة
وثم قام بوضع الشاش الطبى وخرطوم قسطرة من جرح الختان
وكانت البنات تهتم بى وانا متطاهرة
وكنت اسبه واشتمه لانه طاهرنى
واستخفت بى بقية البنات 
هو مطاهرنا كلنا علشان نشتغل كويس
وبعد اسبوع تم ازالة الشاش من مكان الطهارة وخف الجرح
صورتى وانا جالسة قبل ختانى واتطاهرت على هذه الكنبه بعد قلع الجوب
صورة كسى بعد ختانى وقطع حزء من زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: