الاثنين، 29 أكتوبر 2018

حفل نياكة ثم مجزرة فى كسى امام شباب العائلة وانا عمرى 26 سنة

انا اسمى نانسى
وانا فتاة جميلة طويلة القامة
وانا من عائلة مفككة مفضوحة 
ولا تخجل من شئ
وانا ارتدى دايما ميكروجوب قصير جدا بدون كيلوت
وفى يوم من الايام طلبت منى امى الاستحمام
وحلق شعر كسى والذهاب للكوافير لتصفيف وصبغ شعرى
ثم قامت بعمل حفلة من العائلة
ثم طلبت منى الجلوس على طربيزة عالية
وانا عريانة الطيز والكس
وطلبت منى فشخ رجلى وكسى على الاخر حتى  يرى  جميع من فى الحفل كسى
وظللت جالسة وانا فاشخة كسى امام الجميع
وهاج شباب العائلة جنسيا
فقاموا بالعب فى ازبارهم ولعبوا فى كسى وانا فاشخة
وقاموا بنياكتى وانا فاشخة كسى وطيزى
وظللت نصف ساعة وانا رافعة رجلى وكسى وفاشخة كسى
والكل نازل على كسى نياكة ودعك
وكنت اشعر بسعادة هائلة
ونشوة جنسية وكنت ادعك فى كسى وبظرى وانا اقذف بقوة من الهيجان
 
ثم جاءت اربعة سيدات قوية
وامسكوا رجلى بقوة
واحضرت امراءة طويلة موس حلاقة
ثم شدت بظرى بقوة
وقامت بقطع بظرى وشفايفه كلها بالموس
وكان الالم قويا
وصرخت بقوة من الالم
وما ان صرخت من الالم 
حتى ارتفعت الزغاريد بقوة
وقامت بوضع خرطوم فى كسى بعد قطع البظر والشفايف
ثم خيطت كسى حول الخرطوم
ثم قامت بوضع طبقات من الفازلين والشاش الطبى فوق كسى
ثم ربطت الشاش حول كسى
وظللت لشهر اتبول من الخرطوم 
وبعد شهر تم ازالة الشاش
ولكن كسى ظل يؤلمنى بقوة لشهرين بعد ختانى
وبعد ختانى اصبح كسى مقفولا  ولا توجد الا خرم صغير للبول
واصبحت فقط اتناك فى خرم كسى
بعد ان كنت اتناك 5 او 6 مرات يوميا
واتطاهرت وانا عمرى 26 سنة
انا فتاة عاهرة البس ميكروجوب قصير بدون كيلوت ودى صورتى وانا لابسة الفستان الى اتطاهرت وانا لابساه
 
صورة كسى بعد طهارتى فى حفلة على الطريقة الفرعونية

ليست هناك تعليقات: