السبت، 20 أكتوبر 2018

قصة طهارتى وقطع زنبورى الكبير

انا اسمى ايناس
وانا فتاة سيئة السمعة
وانا منحرفة 
كثيرة العلاقات المحرمة
ومدمنه مخدرات
وانا فاشلة دراسيا
ظللت ارسب فى كلية  الاداب سنوات كثيرة  
وانا كان عمرى 20 سنة
امى قالت لى تعالى معايا للدكتورة علشان تعملى فحص مهبلى 
و كنت ارتدى  جوب فوق الركبة
وقالت لى امى  انتى لابسة كيلوت
البسى الجوب من غير كيلوت
ورحنا للدكتورة
وقالت لى الدكتورة اقعدى على سرير الكشف
وارفعى رجلك لفوق وافتحيها
وطلبت من الممرضات امساك رجلى بقوة
وكنت ارى كسى لانى كنت جالسة وظهرى مسنود على ظهرى الكرسى
واحضرت الطبيبة مشرط ليزر
وفوجئت بها تقطع بظرى كله وجزء صغير من شفايفه بمشرط ليزر
وكان وقت الطهارة لا يزيد عن نصف دقيقة
ولكن الم زنبورى وهو بيتقطع فظيع
وتم ختانى بدون مخدر
وكنت اصرخ بصوت عالى 
وظل زنبورى يوجعنى مووت لنصف ساعة
وظللت ابكى لساعة كاملة 
وبعد الختان كان  زنبورى مقطوع وكان لم يحدث شئ 
وكان الجرح ملتئم  نظيف بدون دماء
وعدت الى المنزل بدون حدوث مشاكل بعد ختانى وقطع زنبورى
زنبورى قبل ختانى وقطعه
كسى بعد ختانى وقطع زنبورى

ليست هناك تعليقات: