الخميس، 11 أكتوبر 2018

ختانى امام جميع اصحابى لانهم كانوا يعشقون الكس المتطاهر

انا اسمى رانيا
وانا سمراء فاتنة
جسدى قنبلة اغراء ساقى وطيزى وكسى وبذى
وكسى مثل قطعة نار من الشهوة 
ادعكه بوحشية لاطفاء نار شهوته
ولى شلة اولاد 
مصاحباهم وبينكونى دايما
وهم يعشقون كسى
ونمارس الجنس باستمرار
وفى يوم كنت مجتمعة انا اصحابى
ندخن المخدرات ونمارس الجنس
وقالوا لى عايزين نطاهرك
نفسنا يكون كسك متطاهر
وكنا  عشرين ولد وانا
وكان بينهم طبيب تخدير
وكان احضر معه عده الطهارة وهى جهاز كى كهربائى وخدر موضعى
فخلعت بنطلونى وكيلوتى
صورتى وانا قالعة البنطلون والكيلوت قبل طهارتى

ووطيت لهم 
وفشخت طيزى وكسى 
علشان يطاهرنى من وراء
صورتى وانا موطية علشان اتطاهر من ورا

وقام بدهن كسى بالمخدر الموضعى
وشعرت بالمشرط الكهربائى يقطع بظرى واشفارى الجوانيه والبرانية
ورغم انه استخدم كريم مخدر موضعى  الا اننى كنت اشعر بالم  خفيف
وهذا الالم الخفبف كان يجعلنى اشعر بمتعة وانا باتطاهر
صورة كسى قبل طهارتى

وبعد طهارتى اصبحوا يعشقوا كسى 
وطلبوا منى عدم ارتداء كيلوت وارتداء ميكروجوب قصير لانهم يرغبون فى رؤية كسى المتطاهر طوال الوقت
واتطاهرت وانا سنى 22 سنة
 
 
صورة كسى بعد طهارتى وقطع البظر والاشفار الجوانية والبرانية

ليست هناك تعليقات: