الأحد، 14 أكتوبر 2018

اعشق ارتداء الميكروجوب وختانى وانا لابسة الميكروجوب بدون كيلوت كان بيوجع موت

انا اسمى رزان
وانا من البنات الصايعة اوى
واعشق حاجتين هما الذب الكبير والميكروجوب
واكره شيئين هما الكيلوت وحمالة الصدر
وانا مدمنة سكس ومخدرات
وانا فى اى مكان كالبوة الهايجة 
لابسة ميكروجوب قصير جدا مخلى طيزى وكسى عرايا
ولا اخجل وانا اسير عارية الكس وادعك كسى فى اى مكان
وعائلتى همجية
من بيئة شعبية
وابى مدمن مخدرات ونسوان
واخوتى بلطجية ومدمنين
واهم حاجة فى العائلة واهم احتفال هو ختان البنات
وامى متوفية
وتزوج ابى من امراءة اخرى
وفى العادة بنات العايلة تتطاهر فى سن 19 سنة
ويوم الطهارة زى  فرح الزواج
وانا اتاخرت فى طهارتى وكبرت من غير طهور
وفى يوم كنت داخلة من برة
وكنت لابسة الميكروجوب القصير من غير كيلوت
وكان الواد تامر كان لسه نايكنى فى خرم طيزى
وكانت طيزى كلها لبن نياكة
وكان هارى كسى دعك ولحس
ولما راتنى زوجة ابى ونا داخلة
قالت لى وكان معها 4 سيدات وممرضة
لو لابسة كيلوت اقلعيه واقعدى على الطربيزة علشان تتطاهرى
وقلت لها انا مش لابسة كيلوت
وقالت لى اقعدى على الطربيزة
وجاءت السيدة  اللى هتطاهرنى وقالت لى  ارفعى رجلك لفوق
وقالت لى اغسلى طيزك وكسك علشان تتطاهرى
وذهبت للحمام
وغسلت كسى وطيزى
ورجعت
وجلست على الطربيزة
وقالت لى ارفعى رجلك لفوق
ورفعت رجلى لفوق
وفتحت كسى
وقامت السيدات بامساك رجلى بقوة
وقاموا برفع رجلى  وانا ظهرى ممد على الطربيزة وثم ثنت رجلى الاثنين للخلف حتى وصلت قدمى الى كتفى
وما ان تم تكتيفى 
حتى ارتفعت الزغاريد
وارتفع صوت الاغانى  على جهاز الصب
وحضرت البنات والشباب لحفل طهارتى
وكنت انا عريانة الطيز ورجلى وكسى مفشوخين علشان اتطاهر امام الكل
وظلت الزغاريد ترتفع
 وكنت اشعر بايادى شباب العائلة تتحرش بى وتمسك طيزى  بقوة وتدعك كسى بقوة 
وكان زنبورى واقف  وكسى مفتوح من الهيجان
وثم احضرت الست الى هاتطاهرنى جهاز كبير يخرج منه مشرط كان جهاز ختان كهربائى
 وهى تفحصه وشعرت بيدها تمسك  زنبورى وشفايفه 
وثم شعرت بالم فظيع فى زنبورى 
وظللت اصرخ بقوة 
وثم انتقل الالم الى  شفايف زنبورى الجوانيه وظللت اصرخ وابكى من الالم
وبعد انتهاء طهارتى
تركونى ولكننى ظللت جالسة وانا فاشخة كسى بعد طهارتى
ولم تنزل دم بسبب طهارتى ولم تحدث اعراض جانبية
وكنت سعيدة مووت وانا جالسة فاشخة كسى المتطاهر امام الشباب
واتطاهرت وانا عمرى 26 سنة
البس دايما ميكروجوب قصير

البس الميكروجوب القصير بدون كيلوت وانا هايجة جنسيا امارس العادة السريةوادعك كسى فى كل مكان

شكل كسى قبل طهارتى 
لابسة الميكروجوب القصير من غير كيلوت وكسى  المتطاهر عريان وبعد طهارتى كسى بقى شق طويل واسع بعد قطع زنبورى وشفايفه الجوانيه

ليست هناك تعليقات: