الاثنين، 22 أكتوبر 2018

زوج امى طلب منى ارتداء عباية بدون كيلوت علشان يطاهرنى

انا اسمى كيكى 
وانا فتاة صايعة
وانا ارتدى فستان قصير جدا قطعة واحدة
وانا عدوة الملابس الداخلية
واحب اظهار مفاتنى وجعل طيزى وكسى وبذى عرايا
وانا من عائلة مفككة
وابى متوفى
وامى متزوجة من عرص بمعنى الكلمة
 لا اراه الاو هو يركب على امى نياكة
وهو لايسالنى على اى شئ افعله
ولا يهتم بماذا فعلت
وحتى لو ناكنى  اى رجل امامه
فهو لايكترث بما افعل
ولكن امى تلح عليه اننى محتاجة لطهارة 
وهى لم تتطاهر 
ولكنه كان ينسى دائما 
حتى فى مرة اصرت امى اننى اتطاهر
فقال لى زوج امى
عاوزك تلبسى عباية طويلة 
ومفيش تحتها كيلوت
علشان تروحى للدكتورة وتعمل لى كشف 
واستغربت لاننى طوال الوقت ارتدىفستان قصير
وهذه اول مرة يطلبوا منى ارتداء عباية
وذهبنا للدكتورة
وقالت لى اجلسى على سرير العمليات 
وارفعى العباية فوق وسطك
وقالت لى ارفعى رجلك لفوق  وافتحيها
ثم طلبت من ممرضتين امساك رجلى بقوة
ثم احضرا مشرط طبى
وبدات بختانى
وكان الالم قويا
وكنت اصرخ بقوة
وكانت تقطع زنبورى وشفايفه كلها
ووضعت خرطوم للتبول حتى يلتئم الختان
ووضعت الشاش فوق كسى مع كريم  مطهر
ثم لفت حول وسطى
وعرفت انهم جعلونىى ارتدى العباية علشان طهارتى تكون متغطية
وظللت لشهر لكسى يوجعنى مووت من الم الطهارة
وثم بعد شهر جاءت الممرضة وفكت الشاش من الجرح
ورايت كسى فقد اصبح شق طويل بدون اشفار واو زنبور 
صورة كسى المتطاهر وقطع كل حاجة زنبورى وشفايفه الجوانيه وشفايفه البرانيه 

ليست هناك تعليقات: