الاثنين، 22 أكتوبر 2018

اجراء البنات التى قمت بختانها



لخدمات ختان البنات البالغة والشابات 
اتصل بنا

انا اعمل فى مجال ختان البنات والاولاد
وانا لست طبيب
لكننى افضل من اى طبيب خبرة
وذات  يوم  وصلنى ايميل من شاب يخبرنى ان عمره 27 سنة
غير مختون رغم سنه الكبير
وقلت له اين عنوانك علشان احضر لك واجرى لك الختان
وذهبت اليه
وطرقت الباب
وفتحت لى الباب شابة
وسالتها عن الاستاذ اسمه سامى 
وقالت لى هو اتصل بيك علشان يتطاهر
رديت قلت نعم
وقالت انا  اللى بعت الايميل علشان اتطاهر
بس كتبت فى الايميل اننى ولد
وقالت لى عاوزة اتطاهر
وقلت لها تحت امرك
وفى دقيقة خلعت ملابسها كلها
وجلست على الكرسى وفتحت رجليها وكسها على الاخر علشان تتطاهر
وقالت لى عاوزة تتطاهر زى الاولاد تشيل الجلدة فوق البظر
وحضرت المخدر الموضعى
وقالت لى انها عاوزة تتطاهر بدون مخدر
وكانت تعيش بمفردها فى الشقة
وقلت لها ليس معى احد للتكتيف
وقالت انا اتطاهر من غير تكيف انا ممكن اتحمل الالم
وطلبت منى فحص شهوتها الجنسية قبل الختان
وكانت تطلب منى دعك اشفارها وبظرها
وظلت تطلب منى دعك بظرها لفترة طويله
ثم قالت لى طاهرنى بقى
فامسكت الجفت
وامسكت به الجلدة فوق البظر وظغطت عليه بقوة لوقف الدم ومنعه من النزول
وكانت تشعر بالم وكانت تشعر بنشوة هائله من الالم
وثم قطعت الجلدة فوق البظر بالمشرط
وظللت ضاغطا على الجفت لمنع نزول الدم
الى ان امتنع الدم نهائيا بدون امساك الجفت
وكان الجرح قطعة صغيرة
فوضعت فوقه مرهم جروح
ثم  قطعة شاش طبى صغيرة
وبعد يومين زرتها 
ونزعت الشاش الاصق وكانت جرح الختان قد شفى تماما



وده ايميلى لمن يرغبون فى الختان من البالغين نساء ورجالا


كسها بعد الختان وازالة الجلدة فوق البظر

ليست هناك تعليقات: