الخميس، 4 أكتوبر 2018

ختانى فرعونى وانا فى الجامعة

انا اسمى ايناس
وهذه قصة ختانى
لقد تم ختانى وانا فى الصف الثانى كلية حقوق
قمت فى الصباح متاخرا
وكنت استعد للافطار والذهاب الى الجامعة
ولكن امى قالت لى النهاردة متروحيش الجامعة
انا عاوزاكى فى حاجة
وطلبت منى الاستحمام وحلق شعر كسى
وبعد انتهاء الاستحمام
قالت لى ورينى شعر كسك وتاكدت انه محلوق
وطلبت منى الجلوس فى الصالون لانها منظرة ناس
وجاء ثلاث سيدات او اربع
وقعدوا فى الصالون
وطلبت منى امى الجلوس معهم
وبينما انا جالسة على الكرسى
قامت هولاء السيدات بامساكى ورفع رجلى الى اعلى
وامساك رجلى بقوة مع فتحها
وشعرت بهم يقومون بخلع الكيلوت لى
وشعرت بكسى وطيزى عرايا وقاموا برفع  ملابسى الى اعلى للكشف عن طيزى وكسى
وشعرت بيدها تمسك بزنبورى وشفايفه
وثم قامت باحضار كريم مخدر موضعى ودهن كسى كله بكه
ثم قامت بحقن كل كسى  بحقن مخدر موضعى حوالى 8 او 10 حقن
ثم قامت باحضار مشرط وقامت بقطع زنبورى وشفايفه كلها
ثم رايتها تحضر خراطيم لوضعها فى كسى خرطومين طوليين
ثم قامت بخياطة كسى بعد وضع الخرطومين
وقامت بلف حوضى بالشاش وربط رجلى لمنع الحركة
وظللت شهر اتبول من الخرطومين وخرج منه دم الحيض
وبعد شهر تم فك الشاش وازالة الخراطيم
واصبح كسى كل شئ مقطوع ومتخيط
وبعد ان كان لدى  زنبورى وشفايفه   كبار الحجم
تم قطع كل شئ وتخييط كسى
كسى قبل ختانى وقد كان مشعرا وله شفايف كبير وزنبورى كبير
كسى بعد حلق شعر كسى وختانى وقطع زنبورى وشفايفه وتخييط كسى

ليست هناك تعليقات: